Executive Assistant and Internal Communications Specialist

(Job-ID: req63447)

 

A STRABAG-nál világszerte 2.400 telephelyen mintegy 86.000 ember építi a modern jövőt. Ennek során nem csak projektjeinket, hanem minden egyes munkatársunkat egyediség és egyéni erősségek tüntetik ki. Legyen szó magas- és mérnöki építésről, út- és mélyépítésről, híd- és alagútépítésről, projekttervezésről, építőanyag-gyártásról vagy épületmenedzsmentről – mi tovább gondoljuk az építést, hogy Európa leginnovatívabb és legfenntarthatóbb építéstechnológiai konszernje lehessünk. Az esélyegyenlőség, a diverzitás és az elfogadás szerves része mindannak, amik vállalatként vagyunk, és ahogyan dolgozunk. A kitűzött célokat együtt, partnerként valósítjuk meg, és az új feladatokkal együtt növekszünk. Együtt nagy dolgokat hozunk létre. Építsd velünk a jövőt!
Jelentkezz most és légy csapatunk tagja.

A TPA HU Kft. Európa egyik legnagyobb építőipari vállalatcsoportjának, a STRABAG SE konszernnek építőanyag-technológiával foglalkozó kompetencia-centruma, amely aszfalt- és betontechnológiára, földművekre és geotechnikára szakosodott. A laboratóriumban dolgozó kisebb csapat tagjaként folyamatosan fejlesztjük kollégáink szakmai tudását, és figyelmet fordítunk a barátságos környezet fenntartására is.

Responsibilities

We are looking for an executive assistant and internal communication specialist in Budapest with the following responsibilities.

  • Administrative support for the work of the Hungarian managing director (organization of domestic and foreign travel, calendar management, etc.)
  • Relations with foreign executive assistants in English
  • Organize and conduct meetings
  • Performing office management tasks (ordering office supplies, kitchenette, keeping meeting rooms tidy, purchasing stock)
  • Organization and implementation of corporate events (year-end events, team building)
  • Organization and arrangement of domestic and foreign trips (flights, hotels, transfers) for colleagues
  • Active participation in company car matters
  • Create and configure intranet pages (national)
  • Writing articles for our intranet in Hungarian and English
  • Performing ad hoc translation tasks in English

Requirements

  • Higher education (advantage: specialisation in communication)
  • Active, fluent Hungarian and English language skills both orally and in writing
  • Knowledge of CMS programs (e.g. WordPress)
  • High level knowledge of office applications (MS Excel, Word, PowerPoint)
  • Precision, reliability
  • Good problem-solving and collaboration skills
  • Excellent communication and organizational skills
  • Demandingness, love of order
  • Friendly attitude

Advantages

  • Professional experience in a similar position
  • At least basic knowledge of German

What we offer:

  • diverse career opportunities
  • career development
  • Parking facilities
  • competitive compensation
  • cantine
  • health promotion
  • employee events
  • good transport connection

Would you be interested in working for an international company while still working in a family atmosphere? Are you even proficient in English? Do you enjoy undertaking diverse tasks, such as organizing and coordinating? Would you be interested in being the editor of our internal communication portal, which serves as the link between our international communication colleague and our experts? We can offer competitive income, long-term job opportunity with immediate start of work, diverse and responsible tasks, helpful, friendly team and good working atmosphere.

JELENTKEZEM