Eszközértékesítési- és selejtezési szakelőadó

Pest megye

Feladatok

  • a MÁV-csoport vállalatainak az éves selejtezési és értékesítési ütemtervek elkészítése
  • értékesítési eljárások lebonyolítása, az ehhez kapcsolódó szerződések előkészítése, ellenőrzése, korrektúrázása
  • selejtezési kérelmek felülvizsgálata, az engedélyezett selejtezés ellátása
  • készletrendezési folyamatok biztosítása, végrehajtása, felügyelete

Elvárások

  • középfokú állami iskolai végzettség (érettségi)
  • legalább középfokú szakirányú képzettség (gazdasági vagy műszaki vagy logisztikai)
  • MS Office, különösen Excel felhasználói szintű ismerete
  • minimum 3 éves szakmai tapasztalat

 

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak

  • megbízhatóság
  • pontosság
  • határozott fellépés
  • kapcsolatteremtő- és együttműködő képesség
  • rendszerben való gondolkodás

Előnyt jelent

  • eszközök értékesítésében, selejtezésében használt szoftverek (pl.: SAP) kezelésében szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • rugalmas munkaidő
  • támogató munkahelyi légkör
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Céginformáció

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Leltározás, eszköznyilvántartás és selejtezés szervezetének feladata, hogy MÁV-csoport szinten koordinálja a leltározási és leltárellenőrzési tevékenységhez kapcsolódó feladatokat Értékesítési eljárások lebonyolításával, selejtezéssel foglalkoztál már? Szívesen megismernéd ezeket a feladatokat egy nagyvállalati működésben? Ha minden kérdésünkre igennel feleltél, nagyon várjuk jelentkezésed nyitott pozíciónkra!

JELENTKEZEM