Feladatok

  • Szaküzletben az ügyfelek kiszolgálása.
  • Készlet kezelés.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás.
  • Ajánlatok, megrendelések kezelése.
  • A cég termékeivel kapcsolatos szakmai tanácsadás.
  • A munkakörhöz tartozó adminisztráció és pénztárforgalom bonyolítása.
  • Céges számítógépes adatbázis kezelése.

Elvárások

  • Ügyfélközpontú szemléletmód és kereskedelmi véna.
  • Energikus, közvetlen személyiség.
  • Jó kapcsolatteremtő képesség.
  • Üzleti érzék és gondolkodás.

Előnyt jelent

Szakkereskedésben vagy épületgépész területen szerzett munkatapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes, bejelentett jövedelem.
  • Teljesítményorientált jutalékrendszer.
  • Kulturált környezet.
  • Hosszú távú munkalehetőség és stabil háttér.
  • Várjuk fiatalok és idősebbek jelentkezését is!

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

Anyacégünk a Beijer Ref egy svédországi székhelyű vállalat, amely hűtőrendszereket, valamint hűtőrendszerek, klímaberendezések és hőszivattyúk alkatrészeinek kereskedelmével foglalkozik. Partnereink a hűtőberendezések beszerelését végző vállalkozók, szolgáltató cégeknek, építőipari cégek és hűtőgép-gyártók. 17 éves sikeresen működő tatai szaküzletünkbe keresünk azonnali belépéssel egy új kollégát vagy kolléganőt kortól függetlenül.

Jelentkezés módja

Jelentkezéséhez kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM