Feladatok

  • Új és meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás és üzletfejlesztés belföldön és külföldön
  • Ajánlatok készítése, kiküldése
  • Piaci trendek, versenytársak és ármozgások nyomon követése
  • Piackutatás a közép-kelet európai régióban és belföldön
  • Szoros együttműködés a logisztika, termelés és pénzügy területekkel a rendelésfolyamatok optimalizálásáért
  • Heti ütemtervek készítése, előző heti tervek kiértékelése
  • Export, import partnerek menedzselése
  • Értékesítési riportok és előrejelzések készítése a vezetőség részére
  • Ügyfél-elégedettség folyamatos mérése és javítása.
  • Részvétel szakmai kiállításokon, vásárokon, ügyféllátogatások szervezése
  • Jogszabályváltozások nyomonkövetése (EKAER, BIREG, egyéb)
  • Közreműködés a vámeljárásokban, kapcsolattartás a vámközvetítővel

Elvárások

  • Kereskedelemben és értékesítésben szerzett minimum 3 éves tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • Mobilitás és utazási hajlandóság
  • Rugalmasság

Előnyt jelent

  • Húsiparban szerzett tapasztalat
  • Német nyelv ismerete

Amit kínálunk

Modern és fiatalos környezet
Versenyképes fizetés
Stabil, jogtiszta háttér
Egészségbiztosítás
Céges autó
 

Céginformáció

Cégünk egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi és hazai háttérrel rendelkező vállalat, amely állateledel-alapanyagok logisztikájával, gyártásával és forgalmazásával foglalkozik.

Jelentkezés módja

A jelentkezéseket magyar és angol nyelvű önéletrajzzal várjuk a fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM