Feladatok

  • A cég árufuvarozási szolgáltatásainak értékesítése
  • A cég magas színvonalú képviselete ügyfeleinknél
  • Kapcsolattartás meglévő ügyfeleinkkel
  • Értékesítő potenciális ügyfeleinek becsatornázása
  • Tendereken való indulás
  • Árajánlatok készítése
  • Időszaki jelentés a vezetőség felé

Elvárások

  • Fuvarozási vagy szállítmányozási területen szerzett értékesítési tapasztalat
  • B2B értékesítési területen szerzett tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol vagy német nyelvismeret
  • Legalább középfokú végzettség
  • Proaktív hozzáállás
  • Ügyfélorientált látásmód
  • Kiváló kommunikációs és meggyőző készség
  • MS Office csomag magas szintű ismerete
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • Meglévő cég portfolió

Amit kínálunk

  • Fix alapbér és teljesítményarányos jutalék
  • Céges telefon, laptop, autó
  • Home office lehetőség
  • Barátságos, fiatalos légkör
  • Stabil, megbízható munkahely
  • Támogató vezetőség
  • Munkavégzés helye: Újlengyel, Hatvan + partneri látogatások 

Céginformáció

Az Inter-VM Trans Kft. 25 éves tapasztalattal rendelkező magyar tulajdonban álló logisztikai szolgáltató. Folyamatosan fejlődő vállalkozásunk három telephelyén több, mint 450 alkalmazottat foglalkoztat. Fő profilunk a nemzetközi közúti árufuvarozás és dolgozói személyszállítás. Cégünk árufuvarozási szolgáltatásainak értékesítése érdekében sales szakembert keresünk. Amennyiben szereti a kihívásokat, szeretne egy dinamikus csapatban dolgozni, jelentkezzen!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM