Feladatok

  • Ajánlatokhoz, szerződésekhez kapcsolódó anyagok összeállítása
  • Részvétel a kiemelt ügyfelek kezelésében, szerződések időszakos felülvizsgálata
  • A megrendelt szolgáltatások ügyviteli rendszerben való rögzítése, nagyobb megrendelések esetén a kiszolgálás koordinálása más részlegekkel (pl. ügyfélszolgálat, pénzügy)
  • Kisebb értékű sztenderd megrendelések önálló lebonyolítása
  • Belső ügyviteli rendszerek, nyilvántartások kezelése
  • Belső ügyviteli rendszerek és folyamatok továbbfejlesztésének koordinálása
  • Értékesítéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása, riportok készítése

Elvárások

  • Legalább 3 éves, hasonló munkakörben megszerzett tapasztalat
  • Felsőfokú (BSc) végzettség
  • Informatikai affinitás, számítógépes ismeretek (MS Office, CRM rendszer kezelésében szerzett tapasztalat)
  • Csapaton belüli lendületes egyéni munkavégzés
  • Önálló, precíz munkavégzés, megbízhatóság
  • Büntetlen előélet, erkölcsi bizonyítvány
  • Angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • További nyelvismeret, jogi tanulmányok

Amit kínálunk

Amiért munkatársaink szeretnek nálunk dolgozni:
 
  • Stabil, piacvezető, dinamikusan növekvő vállalat vagyunk
  • Fiatal, dinamikus, újító szellemű összetartó csapatként magas szakmai színvonalon, a digitális világot megalapozó megoldások fejlesztésén és szolgáltatások nyújtásán dolgozunk
  • Barátságos, támogató szervezeti háttérrel és mentorral biztosítjuk a szakmai betanulást és fejlődést
  • Korszerű informatikai eszközökkel dolgozunk, családias légkörben, nyitott légterű iroda helyett kis létszámú csapatszobákban
  • Modern irodai környezet a Graphisoft Parkban, reggel és délután buszjárat a Graphisoft és az Árpád híd pesti hídfője között
  • Csapatépítő eseményeket, teraszpartikat szervezünk
  • A versenyképes fizetés mellett juttatási csomagunk:
  • átlagon felüli cafeteria
  • teljesítményértékelésen alapuló jutalmazási rendszer
  • kitűzött céges árbevételi cél elérése esetén év végén minden munkatársunk célprémiumban részesül
  • mélygarázsunkban ingyenes parkolási lehetőség, zárt biciklitároló, öltöző, zuhanyzó

Miért izgalmas ez a lehetőség?
Innovatív informatikai cég vagyunk. Műszaki megoldásaink adják az alapot vállalati ügyfeleink hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézéséhez. Szereted az adminisztrációs feladatokat? Pontosan és precízen dolgozol? Felelősségteljes feladatokra vágysz és megmutatnád mi mindenre vagy képes, amikor egy teljes csapat munkáját támogathatod? Gyere, várunk értékesítési csapatunkba!    

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Céges busz
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Microsec egy 100 főt meghaladó létszámú, több mint 40 éves múlttal rendelkező, teljes mértékben magyar tulajdonban lévő informatikai vállalkozás. Két évtizede foglalkozunk elektronikus aláíró megoldások fejlesztésével, és mára piacvezető szerepet töltünk be e-Szignó szolgáltatásainkkal.
Magyarország első eIDAS szerinti bizalmi szolgáltatójaként lehetővé tesszük elektronikusan hiteles, bizonyító erejű dokumentumok létrehozását és kezelését. Büszkék vagyunk arra, hogy megbízható partnerként évtizedek óta hozzájárulunk a digitális ügyvitel hatékonyságának növeléséhez mind az állami, mind a magánszektorban. Szakértelmünket olyan új, izgalmas területeken is kamatoztatjuk, mint az intelligens járművek és közúti rendszerek közötti biztonságos kommunikáció fejlesztése.
Ha szeretnél egy stabil, szakmailag kiemelkedő csapat tagjaként a jövő technológiáin dolgozni, akkor nálunk a helyed!
Tudj meg többet: www.microsec.hu
 

Jelentkezés módja

A "jelentkezem" gombra kattintás után, kérjük csatold fényképes önéletrajzodat a jövedelemigény megjelölésével!

JELENTKEZEM