• Az értékesítési csapat (különösen a külső sales kolléga) napi munkájának támogatása, adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
  • Beérkező vevői megrendelések kezelése, feldolgozása és nyomon követése
  • Rendelések visszaigazolása, a szállítási státusz egyeztetése és a vevői igények kezelése
  • Lejárt számlák nyomon követése, kapcsolattartás a pénzügyi osztállyal, és szükség esetén közvetlen kapcsolatfelvétel a vevőkkel a fennálló fizetési problémák megoldása érdekében
  • Szoros együttműködés az értékesítési, logisztikai és pénzügyi csapattal, a hatékony kommunikáció és információáramlás biztosítása érdekében

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség 
  • Értékesítésben szerzett 1-3 év tapasztalat
  • Kommunikációképes, aktív angol nyelvtudás
  • Pontos, precíz munkavégzés, elkötelezett hozzáállás
  • Önálló munkavégzésre alkalmas, jó problémamegoldó, csapatban is együttműködésre kész személyiség

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk egy családi vállalkozás, amely négy generáció óta jelen van a csomagolóiparban. Az évek során szolgáltatásaik és tudásuk bővülésével kiváló minőségű csomagolási megoldásokra specializálódtak, és küldetésük, hogy vezető szerepet töltsenek be a fenntarthatóságban, kiemelkedő ügyfélközpontúsággal és magas hozzáadott értékkel. Bővülő csapatukba keresünk Értékesítést támogató munkatársat Szeged környéki telephelyükre!

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Stabil, multinacionális vállalati háttér, amely kiváló minőséget, innovatív technológiákat
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: