Feladatok

  • bejövő rendelések naprakész feldolgozása, rögzítése, bizonylatolása, dokumentálása
  • vevői rendelések nyomon követése
  • integrált rendszerben való munkavégzés
  • reklamációk hatékony és gyors ügyintézése
  • ajánlatok kidolgozása, szoros együttműködés a cég társosztályaival
  • beszerzési rendelések- és bevételezések készítése, készlet folyamatos figyelése
  • egyéb adminisztrációs munkák végzése

Elvárások

  • hasonló munkakörben szerzett értékesítési tapasztalat előnyt jelent
  • Hatékony, gyors és pontos munkavégzés, kiváló kommunikációs készség
  • Stressz tűrő képesség, terhelhetőség, kiegyensúlyozott személyiség
  • pozitív, kezdeményező, problémamegoldó hozzáállás, önálló munkavégzés
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (outlook, excell)
  • építőipari / kereskedelmi végzettség előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • támogató munkakörnyezet, stabil magyar háttér
  • szakmai fejlődési lehetőség

Céginformáció

A munkavégzés helye: XVIII. kerület, Pestszentlőrinc

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva, kérem csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM