Feladatok

  • Figyelemmel kíséri, tanulmányozza és kutatja a vállalat által forgalmazott termékek piacát. Új ügyfeleket és értékesítési lehetőségeket tár fel.
  • Telefonon, e-mailben vagy személyesen felveszi a kapcsolatot potenciális új ügyfelekkel, hogy bemutassa termékkínálatát vagy szolgáltatásait
  • Fenntartja a kapcsolatot a vállalat meglévő ügyfeleivel.
  • Az előírt ár limiteken belül tárgyalja a termékek árait, kitölti és megköti a kereskedelmi szerződéseket a potenciális vásárlókkal.
  • Kiszállítja a vásárló által igényelt termékeket.
  • Koordinálja a beszedési és fizetési tevékenységeket. Az adásvételi szerződés szerint beszedett összegeket kezeli.
  • Képviseli a vállalatot a piacon, és gondoskodik a céginformációk terjesztéséről, valamint a cég imázsának javításáról.
  • Elmagyarázza a termékek vagy szolgáltatások működését, bemutatja azok árát, és működési bemutatókat tart.
  • Továbbítja a cég felé a termékek iránti igények listáját.
  • Elkészíti és elküldi a termék- vagy szolgáltatásajánlatokat.
  • Kéri a cég további készletfeltöltését bizonyos termékekre vonatkozóan.
  • Termékmintákat vagy a szolgáltatások leírását mutatja be a potenciális vásárlóknak.
  • Javaslatokat tesz az árpolitika kialakításához és hozzájárul a bemutatókatalógusok kidolgozásához.
  • Kitölti a számlákat, fizetési megbízásokat és egyéb dokumentumokat, amelyek igazolják a termékek vagy szolgáltatások adásvételét.
  • Információkat szolgáltat a cég számára a piaci kereslet-kínálat viszonyairól.
  • Technikai segítséget nyújt az ügyfeleknek a kiszállított termékek vagy szolgáltatások esetében.
  • Rögzíti az ajánlatkéréseket/szerződéseket a számítógépben.

Elvárások

  • Széleskörű iparági tapasztalat a rozsdamentes acél szektorban: Jelentős, többéves szakmai tapasztalat a rozsdamentes acéliparban, amely biztosítja az átfogó iparági ismereteket és a komplex projektek hatékony kivitelezését.
  • Angol nyelvismeret: Tárgyalóképes angol nyelvtudás, amely lehetővé teszi az üzleti kommunikációt, előmozdítja az együttműködést és megkönnyíti a kapcsolattartást az angolul beszélő piaci szereplőkkel.
  • Pontos és megbízható munkavégzés: határidők betartása, minőségi munka nyújtása, valamint a megbízhatóság és a felelősségvállalás.
  • Kommunikációs készségek: hatékony szóbeli és írásbeli kommunikáció, valamint együttműködés a kollégákkal és vezetőkkel.
  • Csapatmunka: együttműködés másokkal, támogatás, információk megosztása és a konfliktusok megfelelő kezelése.
  • Rugalmasság és alkalmazkodóképesség
  • Proaktivitás: önálló kezdeményezés, problémamegoldás és a feladatok előre gondolkodó megközelítése.
  • Etikai és szakmai magatartás: integritás, diszkréció és felelősségtudat a munka során.
  • Folyamatos tanulás: nyitottság a fejlődésre, új készségek elsajátítására és a folyamatos önképzésre.
  • Időgazdálkodás: hatékony munkaszervezés és priorizálás a feladatok között.

Előnyt jelent

  • Magas szintű akadémiai végzettség: Felsőfokú egyetemi diploma, amely megalapozza a szakmai kompetenciákat, elősegíti a kritikus gondolkodást és hozzájárul a stratégiai döntéshozatalhoz.

Amit kínálunk

  • Új projekt és növekvő csapat lehetősége: Egy izgalmas új projekt, ahol a csapat az alapjainál tart. Kiváló lehetőség arra, hogy a kezdetektől aktívan részt vegyen a csapat fejlődésében és hozzájáruljon egy nagy volumenű, sikeres üzleti vállalkozás építéséhez.
  • Motiváló és támogató munkakörnyezet: Egy olyan csapatban való munkavégzés, amely ösztönzi a kollégák közötti együttműködést, és amelyben mindenki elkötelezett a közös célok elérésében.
  • Service Center kizárólagos képviselete Magyarországon: A munkavállaló lehetőséget kap arra, hogy képviselje a cég Service Center-ét, amely Magyarországon kizárólagos képviselői szerepkört jelent. Ez különleges előnyt biztosít a versenytársakhoz képest a termékek és szolgáltatások széleskörű ajánlásában.
  • Nemzetközi piacok és ügyfelek kezelése: Lehetőség nemzetközi partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartásra, valamint globális értékesítési lehetőségek kiaknázása.
  • Munkavégzés prémium eszközökkel: Korszerű technikai eszközök és platformok biztosítása, amelyek lehetővé teszik a hatékony munkavégzést és ügyfélszolgálatot.
  • Vállalati kultúra és értékek: A cég értékeihez illeszkedő támogató, dinamikus és inspiráló munkakörnyezet, amely a személyes fejlődést és a csapatmunka fontosságát helyezi előtérbe.
  • Versenyképes juttatások és jutalékrendszer: A piacon versenyképes alapfizetés és teljesítményalapú jutalékrendszer, amely ösztönzi a személyes és cégcélok elérését.
  • A pozícióhoz járó modern céges autó, valamint szükséges elektronikai eszközök (laptop és mobiltelefon) biztosítása a munkavégzés hatékonyságának növelése érdekében.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

  • A cég egy új külföldi rozsdamentes acél service center, amely jelenleg Magyarországra történő terjeszkedését tervezi. A vállalat 1995 óta van jelen a piacon, és már évek óta piacvezető a hazai piacán. Jelenleg több mint 2500 tonna folyamatos készlettel rendelkezik, és egy 120+ fős csapattal dolgozik. A vállalatnak van egy gyártási osztálya, amely olyan szolgáltatásokat kínál, mint a lézeres vágás, hajlítás, hengermunkálás, hegesztés és egyéb feldolgozási megoldások.
  • A cég folyamatosan bővíti tevékenységét és új piacokat keres, hogy szolgáltatásait és termékeit még szélesebb körben elérhetővé tegye. A vezetőség magyar nyelven kommunikál, biztosítva ezzel a zökkenőmentes együttműködést a helyi partnerekkel és ügyfelekkel.

Jelentkezés módja

Erre az állásra önéletrajz csatolása nélkül jelentkezhet!

JELENTKEZEM