Feladatok

  • vevők felkutatása, aktív kapcsolattartás a meglévő vevőkkel
  • vevői adatok rögzítése
  • vevői rendelések feladása, visszaigazolása
  • árlista készítése, módosítása, nyomon követése
  • szerződések előkészítése, jóváhagyási folyamatának kezelése, rendszerben való rögzítése
  • részvétel a termékfejlesztések előkészítésében
  • termékcsere adminisztrációja
  • együttműködés a pénzügyi területet érintő kérdések megoldásában
  • szoros együttműködés a társosztályokkal

Elvárások

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezik
  • 3-5 év irodai munkavégzést tudhat maga mögött
  • ügyfélorientált
  • határozott, logikus gondolkodású
  • önálló, precíz munkavégzésre képes
  • stabil számítógépes ismeretekkel rendelkezik
  • Excel, PowerPoint kezelésében jártas
  • elemzések, kimutatások készítésében és prezentálásában tapasztalt
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik

Előnyt jelent

  • üzletlánci értékesítési tapasztalat
  • vállalatirányítási rendszer használatában szerzett tapasztalat
  • 20 km-es vonzáskörzetben lakik

Amit kínálunk

  • versenyképes bérezés
  • cafeteria juttatás a próbaidő leteltét követően
  • komfortos munkakörnyezet
  • családias munkahelyi légkör
  • stabil vállalati háttér
  • dolgozói vásárlási kedvezmények

Céginformáció

Lábatlani székhelyű, 100 %-ban magyar tulajdonban lévő MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. 30 éve van jelen a háztartáshigiéniai piacon.
Stabil háttérre és szaktudásra építve, célunk a jó és állandó minőségű higiéniai papírtermékek előállítása, partnereink megbízható beszállítójaként.
 

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük a "Jelentkeézem" gombra kattintás után csatolja magyar nyelvű Önéletrajzát bérigény megjelölésével. 

JELENTKEZEM