Feladatok
-értékesítő kollégák folyamatos támogatása
- napi adminisztratív feladatok ellátása
-vevői rendelések, ajánlatok feldolgozása
-beszállítói rendelések kezelése, beszállítóval való folyamatos kapcsolattartás
- számlák ellenőrzése, kezelése az iktatórendszerben
-kereskedelmi riportok, statisztikák (forgalmi kimutatások) összeállítása
-leányvállalatainkkal való kapcsolattartás, rendeléseik kezelése
-logisztika társosztállyal való folyamatos kapcsolattartás
-konszignációk, külső raktárak kezelése
-ERP és CRM rendszerekben történő munkavégzés
Elvárások
- Precíz, igényes munkavégzés
- Megbízhatóság
- Jó kommunikációs készség
- Rugalmas és alkalmazkodóképes
- Magas terhelhetőség
- Problémamegoldó
- Önálló munkavégzésre képes
- Angol nyelv magabiztos ismerete szóban és írásban
- Word, Excel stb. napi szintű használata
- Minimum középfokú végzettség
Előnyt jelent
- CRM és ERP rendszerek felhasználói szintű ismerete
- Felsőfokú iskolai végzettség
- Egyéb idegennyelv ismerete
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Multitasking képesség
Amit kínálunk
- Fiatalos és támogató munkakörnyezet, stabil vállalati háttér
- Lehetőség szakmai fejlődésre és kreatív ötleteid megvalósítására
- Változatos munkakör
- Versenyképes juttatási csomag
- Dolgozói rendezvényeken és programokon való részvételi lehetőség évente több alkalommal
- Részvételi lehetőség a vállalat CSR (vállalati társadalmi felelőségvállalás) tevékenységében
Céginformáció
1984 óta folyamatosan működő és fejlődő, magyar vállalkozás.
Ha szívesen csatlakoznál lendületes csapatunkhoz, küldd el fényképes önéletrajzodat fizetési igény megjelölésével. Várjuk jelentkezésed!