Feladatok

  • új piaci lehetőségek feltárása call center rendszerünk értékesítésére
  • ügyfélkör bővítése, új kapcsolatrendszer kiépítése
  • szakmai és üzleti tárgyalások önálló szervezése és lebonyolítása
  • a cég értékesítési stratégiájának kidolgozása, megszervezése, kivitelezése
  • akciók és új termékek bevezetése, értékesítési célkitűzések realizálása
  • rendelések generálása, piaci lehetőségek felkutatása
  • bejövő érdeklődések kezelése, árajánlatok készítése, azok nyomon követése
  • előadások, prezentációk tartása potenciális ügyfeleknek
  • szoros együttműködés az informatikai és üzleti részlegekkel

Elvárások

  • call center rendszerek értékesítésében szerzett tapasztalat
  • call center szakmaterület alapos technikai ismerete
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • agilis hozzáállás, meggyőző fellépés
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • pozitív és ügyfélorientált gondolkodásmód
  • célorientált, megoldás fókuszú, rugalmas gondolkodás

Amit kínálunk

  • pozícióhoz illeszkedő versenyképes, megállapodás szerinti bérezés
  • stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
  • dinamikus, közvetlen, segítőkész vezetők és csapat
  • rugalmas munkaidő

Céginformáció

Cégcsoportunk 1997 óta nyújt ügyfélkapcsolati és CRM szolgáltatásokat kis-, közép- és nagyvállalati ügyfelei részére. Auditált (MSZ EN ISO 9001:2015) informatikai rendszereink fejlesztése, üzemeltetése során széleskörű tapasztalatokat szereztünk minősített, szenzitív adatok kezelése, tárolása és az ehhez kapcsolódó IT biztonsági megoldások területén. Professzionális, saját fejlesztésű, felhő-alapú call center rendszerünkkel kiemelkedő tárcsázási hatékonyság érhető el.
 

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után várjuk önéletrajzát!
 

Cégnév: TeleMedia Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK