Feladatok
- új piaci lehetőségek feltárása call center rendszerünk értékesítésére
- ügyfélkör bővítése, új kapcsolatrendszer kiépítése
- szakmai és üzleti tárgyalások önálló szervezése és lebonyolítása
- a cég értékesítési stratégiájának kidolgozása, megszervezése, kivitelezése
- akciók és új termékek bevezetése, értékesítési célkitűzések realizálása
- rendelések generálása, piaci lehetőségek felkutatása
- bejövő érdeklődések kezelése, árajánlatok készítése, azok nyomon követése
- előadások, prezentációk tartása potenciális ügyfeleknek
- szoros együttműködés az informatikai és üzleti részlegekkel
Elvárások
- call center rendszerek értékesítésében szerzett tapasztalat
- call center szakmaterület alapos technikai ismerete
- tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- agilis hozzáállás, meggyőző fellépés
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- pozitív és ügyfélorientált gondolkodásmód
- célorientált, megoldás fókuszú, rugalmas gondolkodás
Amit kínálunk
- pozícióhoz illeszkedő versenyképes, megállapodás szerinti bérezés
- stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
- dinamikus, közvetlen, segítőkész vezetők és csapat
- rugalmas munkaidő
Céginformáció
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után várjuk önéletrajzát!