Feladatok

  • a cég szolgáltatásainak ismertetése
  • értékesítési folyamatok támogatása
  • ügyféltalálkozók szervezése a tanácsadók, területi képviselők részére
  • a tanácsadó kollégákkal folyamatos kapcsolattartás
  • időpont szervezéshez kapcsolódó adminisztráció
  • egyéb, projektalapú ad hoc feladatok és kapcsolódó adminisztráció

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs készség
  • Megbízhatóság
  • Precíz munkavégzés
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeret

Előnyt jelent

  • Azonnali munkába állás
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Fix bér + jutalék
  • Kedvezményes sportolási lehetőség (AYCM kártya)
  • Céges mobiltelefon magáncélú használata
  • Teljes- és részmunkaidőben is végezhető
  • Fiatalos, kertvárosi munkakörnyezet
  • Sok csapatépítő program, közös céges rendezvények egész évben
  • Folyamatos belső képzések

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A GoodWill Consulting Kft. az ország egyik legdinamikusabban fejlődő, nagy múlttal rendelkező, piacvezető fejlesztési tanácsadó cége, fő tevékenysége a komplex pályázati szolgáltatás, mely magában foglalja a pályázatírást, pályázati utógondozást, projektmenedzsmentet.

Jelentkezés módja

Jelentkezni magyar nyelvű fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével lehetséges a "Jelentkezem" gombra kattintással.

JELENTKEZEM