beérkező telefonhívások, e-mailek, ajánlatkérések és megrendelések kezelése
új ügyfelek felkutatása, tevékenységünk bemutatása
árajánlatok, megrendelések készítése
az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről
az értékesítést támogató egyéb adminisztráció elvégzése
társasházi számlák iktatása, adminisztrálása (számlák bevételezése, postázás, iratrendezés stb.)
kapcsolattartás szerződött partnerekkel és belső osztályokkal (nyomda, könyvelés, műszak), szerződések aktualizálása
számlázás, pénztárkezelés
Elvárások
minimum középfokú végzettség
megbízható, pontos, határidőre történő, önálló munkavégzés
számítógépes ismeretek (Word, Excel, Internet irodai alkalmazása)
új ismeretek elsajátítására való fogékonyság
kiváló kommunikációs, problémamegoldó és szervezőkészség
segítőkész, udvarias magatartás
agilis, eredményorientált, dinamikus személyiség
Előnyt jelent
hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (2-3 év)
értékesítésben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
munkavégzés helye III. kerület
családias környezet
utazási támogatás
versenyképes fizetés
szabad hétvége
akár részmunkaidőben
Munkahelyi extrák
Parkoló
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A LIFTREKLÁM egy magyar tulajdonú, több, mint 30 éve töretlenül működő, kedvelt média platform. Fő tevékenységi körünk Budapest társasházainak liftjeiben kihelyezett reklám felületek értékesítése.