Feladatok

  • beérkező telefonhívások, e-mailek, ajánlatkérések és megrendelések kezelése
  • új ügyfelek felkutatása, tevékenységünk bemutatása
  • árajánlatok, megrendelések készítése
  • az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről
  • az értékesítést támogató egyéb adminisztráció elvégzése
  • társasházi számlák iktatása, adminisztrálása  (számlák bevételezése, postázás, iratrendezés stb.)
  • kapcsolattartás szerződött partnerekkel és belső osztályokkal (nyomda, könyvelés, műszak), szerződések aktualizálása
  • számlázás, pénztárkezelés

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • megbízható, pontos, határidőre történő, önálló munkavégzés
  • számítógépes ismeretek (Word, Excel, Internet irodai alkalmazása)
  • új ismeretek elsajátítására való fogékonyság
  • kiváló kommunikációs, problémamegoldó és szervezőkészség
  • segítőkész, udvarias magatartás
  • agilis, eredményorientált, dinamikus személyiség

Előnyt jelent

  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (2-3 év)
  • értékesítésben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • munkavégzés helye III. kerület
  • családias környezet
  • utazási támogatás
  • versenyképes fizetés
  • szabad hétvége
  • akár részmunkaidőben

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A LIFTREKLÁM egy magyar tulajdonú, több, mint 30 éve töretlenül működő, kedvelt média platform.
Fő tevékenységi körünk Budapest társasházainak liftjeiben kihelyezett reklám felületek értékesítése. 

JELENTKEZEM