Feladatok

  • ügyfélközpontú szemlélettel a teljes értékesítési folyamat támogatása,
  • nyert projektek esetén a megvalósítás koordinálása,
  • az értékesítéshez köthető adminisztratív feladatok elvégzése; árajánlatok, tenderanyagok, szerződések előkészítése, ajánlatkérések, megrendelések, árazások, dokumentációk menedzselése.
  • Kapcsolattartás Ügyfeleinkkel, kisebb megrendelések teljes ügyintézése. 
  • Együttműködés a projektekben a sales és a tervező munkatársakkal, valamint Ügyfeleinkkel.

Elvárások

  • Legalább középszintű angol,
  • Excel, erős számítógépes ismeretek, erős adminisztratív képesség,
  • releváns munkatapasztalat, precizitás, alaposság,
  • csapatban való gondolkodás és munkavégzés,
  • pozitív szemlélet, rugalmasság.

Előnyt jelent

  • Értékesítés támogatói (adminisztratív, ügyfél kiszolgálás) területeken eltöltött sikeres évek, felsőfokú végzettség.

Amit kínálunk

  • Extra munkakörülmények, legjobb irodakörnyezet, jó lokáció,
  • fiatalos, vidám csapat,
  • változatos feladatok,
  • stabil, megbízható munkaadó,
  • biztos, bejelentett, munkahely és fizetés,
  • év végi bónusz,
  • homeoffice lehetőség.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Azonnali kezdéssel Értékesítés támogató (Sales support) munkatársunkat keressük. Ha megy az adminisztráció, az Excel, és az angol, szeretsz dolgozni, alapos, pontos és együttműködő vagy, gyere! Csúcs modern irodánk a XIII.kerületben van, de heti egy nap homeoffice-t is biztosítunk. Várunk!  

Jelentkezés módja

Várjuk jelentkezésedet -önéletrajz csatolásával- az alábbi gombra kattintva!

Cégnév: BLUE BUSINESS INTERIOR KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK