content-header

Céginformáció

Szeretnél kulcsszerepet vállalni a MOHU Zrt. haszonanyag értékesítési folyamataiban?
Szívesen támogatnád az értékesítési frontvonalat precíz háttérmunkával és ügyfélkapcsolati koordinációval?
Motivál, ha napi szinten dolgozhatsz szerződésekkel, riportokkal és piaci információkkal?
 

Ha a válaszod igen, akkor KÖZTÜNK a helyed!
 

A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. az alábbi pozícióba keresi új kollégáját:

Értékesítés back office szakértő
 

A pozíció célja
 

A pozíció célja a MOHU Zrt. hulladékgazdálkodási tevékenysége során keletkező haszonanyagok belföldi és regionális értékesítési folyamatainak operatív támogatása, valamint a kereskedelmi stratégiák megvalósításának elősegítése. A szakértő aktívan részt vesz az értékesítési adminisztrációban, szerződéskezelésben, partnerkapcsolatokban és riportálásban.

Feladatok

  • Haszonanyag értékesítési folyamatok végrehajtása

  • Értékesítési front office szakértő napi munkájának támogatása

  • Tárgyalásokon való részvétel, összefoglalók készítése, ügyfélkapcsolatok kezelése

  • Szerződések előkészítése, adatrögzítés vállalatirányítási rendszerben, panaszkezelés támogatása

  • Versenyeztetési eljárások lebonyolítása saját hatáskörben

  • Szerződések teljesítésének, eladott mennyiségek, árrések és kintlévőségek nyomon követése

  • Kereskedelmi és termékstratégiák támogatása

  • Kereskedelmi rendszer és kapcsolódó folyamatok fejlesztésében való részvétel

  • Partnerkapcsolatok és törzsadat-kezelés támogatása

  • Értékesítési tervek kidolgozásában, megvalósításában való részvétel

  • Piaci fejlemények, technológiai trendek követése

  • Riportálási és teljesítményértékelési rendszer működtetése

  • Hiányosságok eszkalálása, megoldási javaslatok kidolgozása és koordinálása

  • Legjobb gyakorlatok azonosítása, fejlesztési javaslatok megfogalmazása

  • Jogszabályok, belső utasítások betartása és betartatása

  • Rendszeres visszajelzések, heti/havi jelentések és prezentációk készítése

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (BSc/MSc)

  • Minimum 3 év szakmai tapasztalat

  • Precíz, önálló, proaktív munkavégzés

  • Ügyfélközpontú és problémamegoldó hozzáállás

  • Csapatjátékos attitűd

  • Középfokú angol nyelvtudás

  • CRM és vállalatirányítási rendszerek felhasználói szintű ismerete

  • MS Office magabiztos használata

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség

  • Kulcsszerep a MOHU haszonanyag értékesítési rendszerének működtetésében

  • Szakmai fejlődési lehetőségek, belső és külső képzések

  • Támogató, együttműködő csapat

  • MOL versenyképes juttatási csomagja

  • Inspiráló munkakörnyezet, ahol valódi értéket teremthetsz

JELENTKEZEM