Napi munkád során ügyfelekkel dolgozol együtt, akiknek a Microsoft Dynamics Business Central vállalatirányítási rendszerét vezetjük be, vagy a már meglévő ügyfeleket támogatjuk a napi szintű használatban. A rendszer bevezetések során, a hatékony vállalati működés érdekében segíted őket az egyedi modulok kialakításában, a folyamatok újragondolásában. Minden ügyfelünk egy új élmény. Minden vállalat más tevékenység, megközelítés, hangulat, probléma és megoldás. Éppen ezért munkánk sosem unalmas és folyamatosan fejlesztjük magunkat ahhoz, hogy a legjobb megoldásokat nyújthassuk.
- Ügyféligények megértése és rendszerterv készítése: Az ügyfelek elképzeléseit valós megoldásokká formáljuk. Ebben kulcsfontosságú szereped lesz: felméred folyamataikat, dokumentációkat készítesz. Kitalálod hogyan lehet a rendszer építőkockáiból és paramétereiből megvalósítani az üzleti folyamatot.
- Rendszerparaméterezés és riportok készítése: A tervezéstől a megvalósításig részt veszel az új rendszerek kialakításában, finomhangolásában.
- Kapcsolattartás: Legyen szó személyes találkozókról, telefonos egyeztetésekről vagy online meetingekről (pl. Teamsen), te leszel a híd az ügyfél és a fejlesztői csapatunk között. A te fejedben áll össze a működő rendszer.
- Felhasználók oktatása: Előadói vénád is kamatoztathatod, amikor az ügyfélcsapatoknak tartasz tréningeket az új rendszerek használatáról.
- Tesztelés és dokumentálás: Gondoskodsz róla, hogy minden fejlesztés megfelelően működjön, és precízen dokumentálod az elkészült munkát (pl. specifikációk, felhasználói kézikönyvek, teszttervek).
- Presales támogatás (ha tapasztalt vagy): Részt vehetsz ügyféldemók tervezésében és előadásában, hogy már a sales folyamat során meggyőzd ügyfeleinket.