Feladatok

Ha értesz az (e-) kereskedelemhez, az ERP rendszerekhez és motivált vagy, akkor Téged keresünk!

Információ a CloudERP rendszerről:
  • CloudERP egy kifejezetten kis-és nagykereskedőknek szánt innovatív, újgenerációs vállalatirányítási rendszer, fókuszban az e-kereskedelemmel.
  • Célunk, hogy a már több, mint 100 kiemelkedő kereskedő partnerünk sok millió megrendelést tudjon minél hatékonyabban és automatizáltan kiszolgálni a rendszer segítségével.
  • A feladatod a CloudERP rendszerrel kapcsolatos tanácsadás és új ügyfelek bevezetési projektjeinek teljeskörű támogatása és koordinálása.

Feladatok:
  • Kereskedelemmel (fizikai üzlet és e-kereskedelem) foglalkozó ügyfeleink vállalatirányítási rendszer (ERP) bevezetési folyamatának koordinálása,
  • Ügyféligények felmérése, a megfelelő funkciók, megoldások bemutatása,
  • Üzleti folyamatok feltérképezése és optimalizálása a bevezetés során,
  • Testreszabási feladatok, paraméterezés, integrációk tervezése és tesztelése,
  • Ügyféltámogatás (online és személyes) és szakmai konzultáció a bevezetés teljes folyamata alatt,
  • Együttműködés a belső fejlesztői csapattal, projektvezetővel,
  • Digitális raktárlogisztikai folyamat kialakítása,
  • Bónusz feladat: Segítség és hozzájárulás egy AI alapú bevezetési folymat megalkotásában és kivitelezésében.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, informatikai vagy műszaki területen),
  • ERP projektek bevezetésében, operatív területen szerzett magabiztos tapasztalat, kiemelten a (kereskedelemmel, e-kereskedelemmel foglalkozó) KKV cégek felé,
  • Excel alapos ismerete (fügvények, képletezés, pivot tábla, importálás-exportálás),
  • Magabiztos folyamat- és rendszerismeret,
  • Kiváló problémamegoldó és elemző készség,
  • Türelmes, konstruktív hozzáállás, kiemelt teherbírás,
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, jó kommunikációs képesség (szóban és írásban egyaránt),
  • Önálló és proaktív munkavégzés, rugalmasság,
  • Angol nyelv középfokú ismerete,
  • Jogosítvány vagy nyitottság utazásra személyes bevezetési tanácsadás esetén (gyakori).

Előnyt jelent

  • Rendelkezel kiemelten erős kereskedelmi háttérrel, ismered a kis és nagykereskedelmi folyamatokat és dolgoztál is benne,
  • Legalább egy webáruházmotor ismerete (pl.: UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Shopify),
  • Van tapasztalatod kifejezetten ERP rendszer bevezetésében a KKV piacon,
  • Informatikai ismeretek pl.: Excel vagy adatbáziskezelő alapszintű ismerete,
  • AI promtolás, AI megoldások használata gyakorlatban (pl.: OpenAI, Anthropic, Google Gemini, LIMA).

Amit kínálunk

  • Innovatív gondolkodás és projekt jó ügyfelekkel,
  • Versenyképes bér + bónusz minden sikeres projekt után,
  • Rugalmas munkavégzés (irodai munkavégzés, akár otthoni környezetben),
  • Fiatalos, támogató csapat,
  • Munkaeszközök biztosítása.

Céginformáció

Ügyfeleink a hazai piac legkiemelkedőbb kereskedő és e-kereskedő KKV cégei. Már több, mint 100 ügyfelünket támogatjuk abban, hogy kiemelten hatékonyan, digitalizáltan és automatizáltan tudjanak működni.
A webes és online értékesítés manapság a kereskedelem legmeghatározóbb alapköve lett. Az ehhez kapcsolódó folyamatok hatékony és gyors kiszolgálása kritikus minden vállalkozás életében.

A legtöbb cég még excelekben, elavult, régi programokban végzi a munkáját. Mi azon dolgozunk, hogy ezen változtassunk és innováljuk a hazai cégeket! Egy olyan technológiailag és üzletileg is modern rendszert fejlesztünk, ami a hazai piacon is a nemzetközi trendeknek megfelelő minőségű kiszolgálást és folyamatirányítást tesz lehetővé. Olyan hatékony és automatizált logisztikai megoldást kínálunk cégeknek amivel sok tíz/százezer megrendelést tudnak kiemelt hatékonysággal kiszolgálni.

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.