Feladatok

  • iroda kiépítések szervezése, koordinálása, ellenőrzése
  • projektterv készítése, a projektek időbeli, pénzügyi ütemezése
  • a beszerzési tendereken, szerződéses tárgyalásokon való közreműködés, részvétel a beszerzési eljárásokban, árajánlatok kiértékelése, a vállalkozói szerződések előkészítése
  • közreműködés a tervezés és engedélyeztetés folyamatában
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel, vállalkozókkal, tervezőkkel, különböző hatóságokkal és a közműszolgáltatókkal
  • a kivitelezések határidőre, a jóváhagyott terv szerinti műszaki tartalomnak és a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően történő lebonyolítása, a szükséges intézkedések meghozatala
  • projektben résztvevő külső és belső szereplők munkájának koordinálása, irányítása és ellenőrzése
  • határidők és költségvetés nyomon követése, illetve betartása, betartatása
  • rendszeres előrehaladási és pénzügyi jelentés készítése, a feladatokhoz kapcsolódó dokumentálás, adminisztráció.

Elvárások

  • műszaki főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • minimum 3 éves iroda kiépítési szakmai tapasztalat
  • folyékony angol nyelvtudás
  • megbízható MS Word, Excel és Project ismeretek
  • kiváló egészségi állapot, nagyfokú terhelhetőség
  • határozott, magabiztos fellépés és jó kommunikációs készség
  • képesség önálló munkavégzésre
  • precizitás, megbízhatóság
  • projektszemlélet, elemző és strukturált gondolkodásmód.

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

JELENTKEZEM