Feladatok

  • pénzügyi adatok gyűjtése, rendszerezése, elemzése
  • költségelemzések készítése
  • pénzügyi tervek, jelentések készítése a vezetői döntések kialakításához
  • kimutatások készítése hatósági adatszolgáltatásokhoz
  • havi-, negyedéves,- éves zárásban részvétel
  • számviteli beszámolók, kontrolling adatok feldolgozása, kiértékelése
  • kockázatok feltárása, intézkedési javaslatok készítése

Elvárások

  • pénzügyi vagy közgazdasági területen szerzett egyetemi/főiskolai diploma
  • rendszer és folyamatközpontú szemlélet
  • legalább 3 éves szakmai tapasztalat kontrolling területen, üzleti elemzés területen
  • Microsoft Excel magasszintű ismerete
  • megbízhatóság, precíz, dinamikus, önálló proaktív munkavégzés
  • csapatmunkára való képesség
  • megfelelő kapcsolatteremtő és jó kommunikációs készség
  • helyzetfelismerő és megoldó képesség
  • analitikus gondolkodásmód

Előnyt jelent

  • "B" kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • alkalmazotti jogviszony
  • határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaszerződés
  • stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • korszerű, igényes munkakörnyezet
  • céges laptop és mobiltelefon
  • munkába járási támogatás (jogszabály szerint)

Munkahelyi extrák

  • Céges busz

Céginformáció

A ZV Zöld Völgy Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság 2013-ban kezdte meg működését, alapítója a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékkezelési Önkormányzati Társulás.
A Társaság – a környezetvédelmi és hulladékgazdálkodási alapelvek szem előtt tartásával, regionális és térségi területen az ellátásra kötelezettek számára – szervezi és ellátja a települési önkormányzatok területén fellelhető, illetve képződő települési hulladék kezelését, amely magában foglalja a hulladék begyűjtését, szelektív gyűjtését, szállítását, előkezelését, tárolását és ártalmatlanítását is.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, a pozíció és a bérigény megjelölésével küldje el önéletrajzát.

JELENTKEZEM