Feladatok
• vásárlók szakszerű kiszolgálása, tájékoztatása, igényeik felmérése
• termékek megrendelése, kapcsolattartás a vásárlókkal
• árukészlet feltöltése és eladótér rendben tartása
• bejövő és kimenő áru mozgatása
• kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
• pénztár kezelése, bankkártyás fizetések, készpénzforgalom feldolgozása
• számlák készítése, átutalásos számlák kezelése
• zárási folyamatok pontos elvégzése
• közreműködés árazásban, leltározásban
• adminisztratív feladatok ellátása
• munkakörnyezet rendben tartása
• email-ek kezelése
Elvárások
• legalább középfokú iskolai végzettség
• értékesítési területen megszerzett legalább 1-3 éves tapasztalat
• kimagasló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
• nagyfokú önállóság a munkavégzésben
• megbízhatóság, terhelhetőség, rugalmasság
• hétvégi munkavégzés vállalása
• fizikai alkalmasság
Előnyt jelent
- kereskedelmi végzettség
- felsőfokú végzettség
- angol nyelvtudás
- B jogosítvány
Amit kínálunk
• megbízható háttér, dinamikusan fejlődő magyar vállalat
• versenyképes bérezés, forgalom utáni jutalékrendszer
• szakmai fejlődés lehetősége, kihívásokkal teli munkakör
• barátságos, színvonalas munkakörnyezet
Munkavégzés helye: 2000 Szentendre, Dózs György út 20.
Céginformáció
A DIEGO kereskedelmi hálózat meghatározó szerepet tölt be a laminált padló, vinyl burkolatok, szőnyeg, függöny, tapéta és az ezekhez tartozó kiegészítő termékek kereskedelmi piacán. A DIEGO mára már több mint 100 millió Euro-s forgalmat lebonyolító nemzetközi franchise hálózat. Magyarországon, Romániában, és Szlovákiában van jelen, az áruházakban illetve a központban közel 1200 kolléga alkotja a DIEGO csapatát.
Építse karrierjét egy sikeres, dinamikusan fejlődő vállalkozás tagjaként, várjuk jelentkezését a DIEGO szentendrei áruházába eladó-pénztáros pozícióba
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!