Feladatok

  • Vásárlók magas szintű kiszolgálása,
  • az áruk átvétele, előkészítése, kihelyezése és tárolása,
  • raktárkezelési feladatok,
  • termék- és magas szintű eladási- technikai ismeretek megszerzése,
  • Brendon Family-kártya előnyeinek ismertetése,
  • vásárlók ösztönzése a törzsvásárlói tagságra.

Elvárások

  • Középfokú végzettség (érettségi),
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret,
  • kiegyensúlyozottság, türelmesség, udvariasság.

Amit kínálunk

  • Garantált bruttó 414.225 Ft, tapasztalati pótlék 3 év után br. 30.000 Ft,
  • utazási támogatás (MÁV-ra és Volánra 86% térítése jogszabályban meghatározottak szerint),
  • biztos munkahely egy stabil, dinamikusan fejlődő cégnél,
  • barátságos, nyugodt, kiegyensúlyozott légkör,
  • egy cég, ahol érvényesül az emberközpontúság,
  • előre kiszámítható, tervezhető havi beosztás (hétvégi munkavégzésre is számítani kell beosztás alapján),
  • teljesen bejelentett jövedelem,
  • H-Szo: 9.00-19.00, V: 9.00-18.00 közötti nyitva tartás,
  • minimális rendkívüli munkavégzés, többletidő lecsúsztatható,
  • csapatmunka, remek közösség, tanulási lehetőség, szakeladóvá válás,
  • munkaruha biztosítása,
  • és ha mindezek alapján felkeltettük érdeklődésedet és szeretnél nálunk dolgozni, ne habozz, jelentkezz.
 
Munkavégzés helye:
  • Győr 9024 Csipkegyári út 11. Dunacenter

Céginformáció

Magyarország piacvezető babaáruház-lánca vagyunk. 1993 óta segítünk a családoknak eligazodni a kismama- és babatermékek széles választékában. 19 áruházat és egy webáruházat üzemeltetünk, illetve Szlovákiában is jelen vagyunk.

Jelentkezés módja

fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal.

JELENTKEZEM