Feladatok
- A központba személyesen érkező páciensek fogadása, felkészítése a vizsgálatokra, szakmai kérdések megválaszolása (recepció);
- A bejövő telefonhívások fogadása, melyek keretében a szolgáltatásainkkal kapcsolatos tájékoztatás ellátása, betegelőjegyzés kezelése, meglévő ügyfelek ügyeinek intézése; az esetlegesen nem fogadott telefonok visszahívása;
- E-mailben érdeklődők tájékoztatása, számukra időpont kiadása, előjegyzések kezelése;
- Otthon végzendő diagnosztikai vizsgálatok eszközeinek kiadása, adminisztrálása
- Orvosi szakrendelés adminisztrációjának ellátása, ambuláns lapok véglegesítése, receptnyomtatás, számlázás, egyéb adminisztráció
- Egyéb, a központ betegellátási működésével kapcsolatosan felmerült feladatok végzése
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség (gimnáziumi érettségi vagy egészségügyi szakközép)
- Kommunikációképes angol nyelvtudás
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- Ügyfélorientált hozzáállás
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség, értő figyelem szóban és írásban
- Precíz, terhelhető, munkájára igényes személyiség
Előnyt jelent
- Egészségügyi végzettség
- 1-3 év ügyfélszolgálati, vagy hasonló munkaköri tapasztalat
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség
Amit kínálunk
- változatos munkavégzés egy lendületes csapatban
- versenyképes jövedelem: fix bér + prémium
- hosszútávú, nyugodt munkahely
- teljes munkaidős, bejelentett állás
Céginformáció
Bővebben cégünkról a somnocenter.hu oldalon tájékozódhat.