Feladatok

  • E-Banking rendszerekkel kapcsolatos hotline támogatás az ügyfelek számára.
  • Támogatás az ügyfélreferensek részére a területet érintő kérdésekkel kapcsolatban.
  • E-Banking rendszer telepítése és bemutatása az ügyfeleknek.
  • Kapcsolattartás a központi EB Support illetve IT területekkel, problémák bejelentése
  • Adminisztrációs feladatok elvégzése az e-Banking szerződések alapján (felhasználók létrehozása, jogosultságbeállítások).
  • Fizetési tranzakciókkal kapcsolatos ügyfél kérések, reklamációk kezelése.
  • E-Banking rendszerek tesztelése.

Elvárások

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat.
  • Önálló munkavégzés, precizitás, megbízhatóság.
  • Analitikus gondolkodás, problémamegoldó- és stressztűrő képesség.
  • IT-affinitás, IT-jártasság, digitális érdeklődés.
  • Kiváló kommunikációs képesség, ügyfélorientált gondolkodásmód, csapatmunkára való képesség.
  • Német vagy angol nyelvtudás (a német nyelvtudás előny).

Előnyt jelent

  • A MultiCash rendszer ismerete előny.

Amit kínálunk

  • Munkalehetőség stabil hátterű osztrák banknál.
  • Kellemes munkakörnyezet, könnyű megközelíthetőség a város központjában.
  • Versenyképes jövedelem, és a bérek fogyasztói árindex-szel történő emelése évente.
  • Jutalmazás a kiemelkedő teljesítményért és elkötelezettségért.
  • Nagyvonalú munkavállalói részesedés - munkavállalói részvényakció és részvényprogram.
  • Ingyenes bankszámlavezetés és munkavállalói kondíciók banki termékekhez kapcsolódóan.
  • Hetente egy munkanap távmunka lehetőség.
  • Óvodai/iskolai gyermekgondozási támogatás.
  • Cafeteria rendszer: kultura, sport és állatkerti belépők térítése, SZÉP kártya, önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári juttatás.
  • Egészségbiztosítás (Medicover).
  • Évi 15 nap betegszabadság 100%-os munkabérrel történő térítése.
  • Oberbank üdülők kedvezményes igénybevétele Ausztriában és Horvátországban.

Céginformáció

Kik vagyunk mi
Sikeres és független regionális bank vagyunk Európa szívében, linzi székhellyel és Ausztria, Németország, Csehország, Szlovákia és Magyarország területén működtetett fiókokkal. Ezek a faktorok tesznek minket sikeressé:
  • kiváló minőségű tanácsadói szolgáltatás
  • önállóság & függetlenség
  • szervezeti növekedés új fiókok nyitásával
  • ügyfélközelség
  • kockázattudatos magatartás.
 
Szolgáltatásainkkal tanácsot és gyakorlati segítséget nyújtunk ügyfeleinknek és munkatársainknak is céljaik megvalósításában – már generációk óta, generációtól függetlenül.
 
Mi továbbgonduljuk a karriert
Szem előtt tartjuk a jövőt. Egy lépéssel előre gondolkodunk. Azzal foglalkozunk, ami holnap történik. Jelenlegi és jövőbeni dolgozóink igényeire figyelmet fordítunk. Megértjük őket. A megértés bizalmat szül.
 
A siker biztosítja a jövőt
A pénzügyi válság idején is remek mérleggel büszkélkedhetett az Oberbank, és nem szorult állami segítségre. Éves mérleg szerint eredményünk több mint 50 %-kal növekedett 2006 óta, a banki-, pénzügyi ás államadóssági válság előtt, ez pedig bizonyítja kiváló teljesítményünket.

A növekedés biztosítja a jövőt
Az Oberbank stratégiájának része a terjeszkedés, mára 5 európai országban van jelen. Bankfiókok bezárása helyett mi folyamatosan bővítjük fiókhálózatunkat.
 
Esélyegyenlőség az Ön sikere érdekében
Mindegy, Ön melyik országból származik, mindegy, hogy nő vagy férfi – az Oberbank mindenkinek ugyanolyan karrierlehetőséget nyújt. Az Oberbank rendkívül családbarát vállalat. Rugalmas munkaidőmodellek, részmunkaidő akár vezetők számára is mind olyan kezdeményezések, melyekkel segítünk összeegyeztetni a család és munka kihívásait.

A karrier az Ön jövőjét biztosítja
Ha elegendő becsvágyat, munkakedvet és folyamatos továbbképzésre való nyitottságot mutat, az Oberbanknál semmi sem szab határt az Ön karrierlehetőségeinek.

JELENTKEZEM