Feladatok

  1. A diszpécseri csapat irányítása és koordinálása:
  • A diszpécserek napi munkájának szervezése és ellenőrzése.
  • Munkabeosztások elkészítése, szabadságok és helyettesítések kezelése.
  • A csapattagok szakmai támogatása és teljesítményük értékelése.
  1. Munkafolyamatok irányítása és optimalizálása:
  • A napi operatív feladatok tervezése és priorizálása.
  • Hatékony munkafolyamatok kialakítása és folyamatos fejlesztése.
  • Az esetleges problémák, fennakadások gyors és hatékony kezelése.
  1. Kapcsolattartás és kommunikáció:
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a szervezet más osztályaival.
  • Jelentések és elemzések készítése a vezetőség számára.
  1. Rendszerek és eszközök használata:
  • A diszpécseri szoftverek és technológiai megoldások alkalmazása és adminisztrációja.
  • Az adatok pontos rögzítése és nyomon követése.
  • Az informatikai rendszerek megfelelő használatának biztosítása a csapatban.
  1. Problémakezelés:
  • Krízishelyzetek vagy sürgős események megoldásának irányítása.
  • Szükség esetén eszkaláció a megfelelő szintű vezetőség felé.
  • A megfelelő erőforrások gyors biztosítása vészhelyzetekben.
  1. Minőségbiztosítás és teljesítménykövetés:
  • A diszpécseri csapat által végzett munka minőségének rendszeres ellenőrzése és értékelése.
  • Hibák és hiányosságok azonosítása, és ezek megoldására irányuló javaslatok kidolgozása.
  • Riportok és statisztikák készítése
  • Javaslattétel a minőségi mutatók javítására és a folyamatok optimalizálására.

Elvárások

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Német és angol kommunikációs szintű nyelvtudás
  • Problémamegoldó és stressztűrő képesség
  • Csapatmunkára való alkalmasság
  • Jó kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Gyors tanulási készség
  • Tréningek vagy képzések megtartásában szerzett tapasztalat

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

JELENTKEZEM