Munkavégzés helye: Tiszaújváros
Munkakör célja:
A digitalizációs koordinátor kulcsszerepet tölt be a MOL papírmentes iroda stratégiájának megvalósításában. Feladata a papíralapú dokumentumok strukturált elektronikus rendszerekbe történő elhelyezésének koordinálása, ezzel támogatva a dokumentumkezelési csapat hatósági és felhasználói adatszolgáltatási kötelezettségeit.
Üzleti igények felmérése, kapcsolattartás az érintett területekkel
Digitalizálási folyamatok koordinálása, dokumentumok elérhetőségének biztosítása
Projektekben való részvétel, jogszabályi és üzleti megfelelés biztosítása
Teljesítmény monitorozása, riportok és akciótervek készítése
Ügyfélpanaszok kezelése, visszajelzés és javaslattétel
Szolgáltatásfejlesztési javaslatok kidolgozása
Digitalizációs munkatársak szakmai koordinálása és kompetenciaértékelése
Részvételi lehetőség csoportszintű adatszolgáltatásban és nemzetközi projektekben
Végzettség: Főiskolai vagy egyetemi diploma, vagy releváns OKJ képesítés (irodavezető, ügyvitelszervező, irattáros)
Tapasztalat: Minimum 3–5 év dokumentációkezelési területen
Szakmai tudás: Dokumentummenedzsment, DMS rendszerek, e-archiválás, projektmenedzsment
Készségek: Önállóság, rugalmasság, problémamegoldás, szervezőkészség, ügyfélorientált szemlélet
Nyelvtudás: Angol – középhaladó szint
IT ismeretek: MS Office, SAP, ELO, DMS One vagy hasonló rendszerek
Egyéb: Analitikus gondolkodás, csapatmunka, B kategóriás jogosítvány
Kedvezményes lakhatás biztosítása.
Munkába járás támogatása.
Cafetéria és egyéb juttatások.
Szakmai kihívások és fejlődési lehetőségek.
Inspiratív légkör.
Multinacionális környezetben széles tapasztalatszerzési lehetőség.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.