Feladatok

  • 2nd level technikai támogatás
  • Proaktív és reaktív hibajavítás
  • Alkalmazások üzemeltetése, fejlesztések támogatása üzemeltetői szemlélettel
  • Hibajelentések kezelése, adminisztrálása
  • Felhasználói támogatás biztosítása informatikai problémák és kérések esetén a meghatározott SLA-k között
  • Az ügyfélszolgálaton - telefonon, e-mailben és a jegyrendszeren keresztül - jelentett incidensekkel és kérésekkel kapcsolatos munka koordinálása, ideértve a feladatok továbbítását az illetékes csapatoknak
  • Incidensek és problémák gyors és hatékony elhárítása, panaszok kivizsgálása, megválaszolása, azok visszacsatolása a fejlesztési folyamatba
  • Proaktív hibakeresés monitoring eszközök használata révén, performancia problémák vizsgálata, elhárítása
  • Dokumentációkezelés - a rendszerekkel kapcsolatos üzemeltetési dokumentációk kezelése / naprakészen tartása
  • Event menedzsment, riporting, monitorozás
  • Változáskezelés: új frissítések (releasek) előkészítése, telepítése és tesztelése
  • A rendszer illetve az alkalmazás migrálásásnak támogatása
  • Rendszerek konfigurálása biztonsági mentésekhez és visszaállításokhoz és egyéb rendszerfunkciókhoz
  • Licence-k kezelése
  • Verzióváltások előkészítése, telepítések nyomon követése, ellenőrzése banki környezetben
  • Proaktív hibakeresés monitoring eszközök használata révén, performancia problémák vizsgálata, elhárítása
  • Projektmunkákban való részvétel
  • Részvétel rendkívüli események megoldásában és a katasztrófa utáni helyreállításban
  • Szoftver telepítése és konfigurálása
  • Tesztelési feladatok ellátása, a fejlesztési feladatok támogatása

Elvárások

  • Legalább 2 - 3 éves tapasztalat az informatikai alkalmazások üzemeltetésében, elsődlegesen Linux-szervereken
  • Főiskolai vagy szakirányú végzettség
  • Linux operációs rendszerek és szerverek alapos ismerete
  • Naprakész ismeretek Linux alapú rendszerek üzemeltetésében
  • Magas szintű tapasztalat a konténerizációban (Docker, Podman), a CI/CD folyamatokban és a DevOps módszertanokban (Azure Devops előny)
  • Valamilyen script nyelv(ek) ismerete
  • Releváns fejlesztői, üzemeltetési vagy IT rendszerüzemeltetési tapasztalat
  • Felügyeleti rendszerek ismerete (monitoring)
  • Központi naplózó alkalmazás ismerete (Graylog, Logstash előny)
  • Message Queue tapasztalat
  • IT infrastruktúra, hálózati ismeretek és napi üzemeltetési gyakorlat éles rendszeren
  • DevOps-ismeretek
  • Szakmai angol nyelvtudás (szóbeli és írásbeli)

Előnyt jelent

  • Pénzügyi-informatikai rendszerismeret és üzemeltetési tapasztalat
  • ITIL ismeretek
  • Red Hat Certified System Administrator vizsga
  • Valamilyen programozási nyelv (Java, .NET, PHP alapszintű ismerete)

Amit kínálunk

Irodánk a 11. kerületben, könnyen megközelíthető, mégis zöldövezeti, madárcsicsergős környezetben található. Hiszünk a Hybrid munkavégzésben, így szeretnénk, ha hetente többször is bejönnél az irodába közénk, de támogatjuk az otthoni munkavégzést, és természetesen hangsúlyt fektetünk a munka-magánélet egyensúly megtartására is.
Amit még biztosan tudunk garantálni az a versenyképes fizetés és egészségügyi szolgáltatás biztosítása.


Küldd el a jelentkezésed, ismerj meg minket, és válj részévé egy fiatalos, összetartó csapatnak!

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát

Céginformáció

Cégünk, a Soloron IT Zrt. 2016 óta van jelen a hazai informatikai piacon. Nagy tapasztalattal rendelkezünk az ügyféligényeket maximálisan támogató, magas rendelkezésre állású komplex, egyedi szoftverrendszerek stratégiai tervezésében, fejlesztésében, bevezetésében és támogatásában egyaránt.

Jelentkezés módja

Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat, és ha van hozzá kedved, mellékelj hozzá egy pár soros bemutatkozást is! :)

JELENTKEZEM