Feladatok

  • Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
  • Hardveres és szoftveres hibafeltárás
  • Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele
  • Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása
  • Feladatokhoz kapcsolódó adminisztráció
  • Projektekben való közreműködés
  • Kapcsolattartás más megoldócsoportokkal
  • Közös tudásbázis aktív építése

Elvárások

  • B kategóriás jogosítvány
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Kiváló problémamegoldó és együttműködési készség
  • Rendszerszemlélet
  • Igényes, pontos munkavégzés
  • Igényes, precíz dokumentálási készségek
  • Ügyfélorientált hozzáállás
  • Önálló munkavégzésre és csapatmunkára való képesség
  • Határidők betartása

Előnyt jelent

  • Ticketing rendszer használatában szerzett tapasztalat
  • Mobile Device Management (MDM) rendszerben szerzett tapasztalat (pl.: MobileIron)
  • Windows adminisztrátori ismeretek
  • iOS magabiztos használata és ismerete
  • Nagyvállalati környezetben szerzett Desktop támogatási tapasztalat
  • Nagyvállalati környezetben szerzett alap LAN switching támogatási tapasztalat

Amit kínálunk

  • Kiemelkedő béren kívüli juttatások (Cafeteria, csoportos élet-és balesetbiztosítás)
  • Egészségbiztosítási csomag
  • Szakmai képzéseken, oktatásokon való részvétel lehetősége
  • Széleskörű munkavállalói kedvezmények
  • Korszerű nagyvállalati technológiai környezet
  • Szakmailag felkészült, összetartó, támogató csapat
  • Vállalati csapatépítő programok

Céginformáció

Az Invitech ICT Services Kft., amely egyedülálló tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció, az IT-, az adatközponti és felhőszolgáltatások területén, Desktop Támogató Munkatársat keres Budapest XI. kerületi munkavégzéssel.

JELENTKEZEM