Feladatok

  • Offline és online médiahatékonysági elemzések készítése,
  • Médiakutatási háttérelemzések megvalósítása média és digitális metrikák, módszertanok és alapfogalmak felhasználásával,
  • Háttéranyagok, elemzések készítése a kommunikáció, reklám és a média világából primer és szekunder adatok és desk research módszerek felhasználásával,
  • Közönségmérés és médiakutatási szoftverek folyamatos használata, különböző modulok és módszertanok ismerete és az oktatási rendszerve való integrálása,
  • Hazai médiapiac és a kommunikációs szektort érintő kutatások folyamatos vizsgálata és az ezzel kapcsolatos összefoglalók készítése,
  • Kampányok eredményeinek elemzése, potenciális célközönség szegmentálása és fogyasztói szegmentációk készítése,
  • Szakmai vezető napi munkájának támogatása stratégiai, médiakutatás, reputáció és szervezetfejlesztés témakörében.

Elvárások

  • 2-3 éves tapasztalattal rendelkezel piacelemző, médiakutató, business analyst vagy médiatervező/vásárló munkakörben,
  • Rendelkezel a média és kommunikációs analitikai nyelvezetnek, a metrikák és KPI-ok ismeretével,
  • Médiakutatási és közönségméréssel kapcsolatos szoftverek teljes körű ismeretével rendelkezel (Kantar Hoffmann, TGI-WDBA2, Nielsen, Gemius Audience, AdexPLusXL),
  • Magas szintű MS Office készségekkel és professzionális elemzői és adatvizualizációs készséggel rendelkezel.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag:
    • SZÉP kártya,
    • Bejárás támogatás,
    • 13.havi bónusz,
    • Egészségbiztosítás,
    • Home office lehetőség.
  • Szép környezet Budapesten a II. kerületben
  • Gyerek- és kutyabarát munkahely 

Munkahelyi extrák

  • Kutyabarát

Céginformáció

A Lounge Group, Magyarország legnagyobb marketingkommunikációs cégcsoportja, bővíti csapatát! Csatlakozz a New Land Media-hoz, ahol médiatervezésre, médiavásárlásra, digitális és kutatási területekre specializálódott szakembereink közé keresünk egy lelkes és tapasztalt kollégát.

JELENTKEZEM