Feladatok

  • Német nyelvű ügyfelek kérdéseinek és kéréseinek megválaszolása telefonon, e-mailben
  • Panaszkezelés, problémamegoldás és az ügyfelek elégedettségének biztosítása.
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel a problémák nyomon követése és megoldása érdekében.
  • Az ügyféladatok pontos és naprakész rögzítése az ügyfélkapcsolati rendszerben.

Elvárások

  • Magabiztos B2 szintű német nyelvtudás szóban és írásban
  • Kiváló kommunikációs készségek, mind írásban, mind szóban
  • Magas fokú ügyfélorientált gondolkodás
  • Problémamegoldó készség
  • Precizitás
  • Alapvető számítógépes ismeretek, az ügyfélkapcsolati rendszerek és az e-mail kezelése

Előnyt jelent

  • Hasonló vagy irodai munkakörben szerzett tapasztalat
  • Német C1 nyelvtudás szóban és írásban 

Amit kínálunk

  • Home Office lehetőség
  • Tréning: személyes részvételt igénylő betanítás
  • Versenyképes jövedelem
  • Fejlődési lehetőség
  • Barátságos és támogató munkakörnyezet, ahol értékeljük az ötleteidet.
  • A szükséges technikai eszközök biztosítása a hatékony munkavégzéshez.

Céginformáció

Az ügyfélszolgálati munkatárs feladata az ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása német nyelven, a beérkező kérdések, problémák és panaszok megoldása, valamint az ügyfelek elégedettségének növelése.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gomb megnyomása után, csatolj magyar nyelvű, fényképes önéletrajzot pdf formátumban!

JELENTKEZEM