A projektről: A mozdonyok és személykocsik Smart Asset Suite digitalizációs programjához Ügyfélkapcsolati Menedzsert keresünk, aki maximalizálja a digitális termékekből származó ügyfélelőnyöket.
A csapat tagjaként az alábbi feladatok várnak rád:
Felelősség a Smart Asset Suite digitális adattermékeinek mozdonyokhoz és személyszállító kocsikhoz való használatának és elégedettségének maximalizálásáért.
Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel igényeik és tapasztalataik megértése érdekében.
Új ügyfelek támogatása a Smart Asset Suite használatának megkezdésében.
Webináriumok és termékbemutatók szervezése az ügyfelek oktatása és a termékek mélyreható megértésének elősegítése érdekében.
Ügyfélközpontú kampányok és kezdeményezések tervezésének támogatása az ügyfelek lojalitásának javítása érdekében.
Ügyfélvisszajelzések elemzése a termékfejlesztések és az új funkciók azonosítása érdekében.
Az ügyfelek folyamatos tájékoztatása az új termékfunkciókról és frissítésekről.
A problémák proaktív azonosítása és megoldása, mielőtt azok komoly kihívást jelentenének az ügyfelek számára.
Rendszeres termékhasználati felülvizsgálatok elvégzése annak biztosítása érdekében, hogy a Smart Asset Suite termékcsomagok és termékek továbbra is megfeleljenek az ügyfelek igényeinek.
A termékhasználat nyomon követése és elemzése, valamint jelentések készítése a jövőbeli árképzési stratégiák támogatására.
Ügyfélmutatók és KPI-k monitorozása a siker mérése és az új üzleti lehetőségek azonosítása érdekében.
Szoros együttműködés a termék- és programmenedzsmenttel, valamint a Smart Asset Suite kivitelezési vezetőjével a zökkenőmentes ügyfélkiszolgálás biztosítása érdekében.
Világos és hatékony kommunikáció biztosítása az ügyfelek és a belső csapatok, beleértve az értékesítési és technikai támogatási csapatokat is.
Ügyfélkommunikációs stratégiák kidolgozása és összehangolása a belső ügyfélcsapatokkal, valamint megoldások megvalósítása az ügyfelek igényeinek kielégítésére.
Elvárások
Te vagy az ideális jelölt, ha:
Befejezett felsőfokú informatikai vagy hasonló végzettséggel rendelkezel.
Több éves tapasztalatod van ügyfélkezelés és értékesítés területén.
Aktív, kommunikációképes német és angol nyelvtudással rendelkezel.
Ügyfél- és kapcsolatorientált hozzáállásod van.
Kiváló kommunikációs érzékkel és analitikus gondolkodásmóddal rendelkezel.
Strukturált és megoldásorientált megközelítés jellemez.
Előnyt jelent
A pályázásod során előnyt jelenthet, amennyiben:
Dolgoztál már digitális termékek agilis termékfejlesztési módszertan alkalmazásával történő megvalósításán.
Van projektmenedzsment vagy szoftverfejlesztői tapasztalatod.
Stresszmentes környezetet, ahol nagy hangsúlyt kap a work-life balance.
Fejlődési lehetőségeket, egyéni tréning kerettel, kidolgozott karrierúttal.
Fontos számunkra az egészséged, többek közt élet- és egészségbiztosítással óvunk.
Ergonomikus munkakörnyezetet biztosítunk számodra, ezzel is kényelmessé téve az irodai munkavégzést.
A felsoroltak mellett egy több mint 20 elemből álló béren kívüli juttatási csomaggal várunk.
Munkahelyi extrák
Zuhanyzási lehetőség
Céges rendezvények
Kerékpártároló
Parkoló
Kutyabarát
Ingyen gyümölcs, nasi
Ingyen kávé, üdítő
Masszázs
Játéksarok
Céginformáció
A Siemens Mobility Kft. K+F központjában, a XI. kerületi Infoparkban olyan projekteken dolgozunk, melyek biztosítják a zavartalan, fenntartható, megbízható és biztonságos közlekedést