Feladatok
Feladatok, amiket Neked szánunk:
- Magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása;
- Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése;
- Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás;
- Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselése;
- Személyesen, oktatások, bemutatók biztosítása a partnerek részére;
- Applikációk, működési modell teljeskörű ismerete, kérdés esetén segítségnyújtás;
- Külföldi partner irodával e-mailes angol nyelvű kapcsolattartás;
- Panaszkezelés;
- Folyamat optimalizálásban való részvétel;
- Kimutatások, nyilvántartások készítése.
Elvárások
- Középfokú végzettséggel rendelkezel, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
- 1-3 éves ügyfélszolgálatban, ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat;
- Nyitott, kommunikatív személyiség vagy;
- Gyors a problémamegoldó készséged;
- Képességed van a kihívást jelentő és eszkalálódott ügyfélszolgálati panaszok sikeres kezelésére, valamint az ügyfélszolgálati műveletek navigálására a vezető közvetlen felügyelete nélkül;
- Ügyfél és megoldás központú a szemléleted;
- Csapatmunkában is szívesen dolgozol;
- Angol nyelvtudással rendelkezel (B1) többségében írásban.
Előnyt jelent
A világszerte ismert UBER most újra meghódítja a magyar piacot!
Egyedülálló lehetőséget biztosítunk Neked, hogy résztvevője legyél Magyarországon az Uber jövőjének építésében és kialakításában!
Legyél Te is tagja az UBER egyetlen magyar, hivatalos parterének. Ti fogjátok irányítani a folyamatokat annak érdekében, hogy sikeres és kiemelkedő minőségű szolgálatás jöjjön létre.
Ha úgy érzed, hogy motivált vagy, dinamikus a működésed, kreatív a problémamegoldásod és ügyfélközpontú a látásmódod, akkor mindenképp jelentkezz! Erről ne maradj le!