Feladatok

  • Kapcsolattartás saját ügyfelekkel: Minden kapcsolattartó kollegának meghatározott ügyfélkört biztosítunk.
  • Kapcsolattartás fejlesztőkkel és treasury szakértőkkel. A beérkező ügyfél bejelentéseket, kéréseket a fejlesztői csapatnak vagy treasury szakértőnek kell majd továbbítanod. Fontos számunkra, hogy az ügyfél legyen az első, így légy proaktív, tartsd kézben a kéréseket.
  • Adminisztráció: Az informatikai módosításokról adminisztráció készül, melyet ticketing rendszerünkben kell rögzíteni precíz és szakszerű módon.

Elvárások

  • Szoftver ügyfél - kapcsolattartási/Support helpdesk munkakörben szereztél szakmai tapasztalatot.
  • Nyitott vagy bankszakmai ismereteid elmélyítésére.
  • Magabiztos angol nyelvtudásod van.
  • MS Office-t felhasználói szinten ismered.
  • Szereted a kihívásokat, tudsz nyomás alatt dolgozni.

Előnyt jelent

  • Ismered a banki háttérfolyamatok és/vagy kapcsolódó treasury folyamatokat.
  • Dolgoztál ITIL módszertannal, ismersz ticketing rendszereket
  • QL adatbázis ismeretekkel rendelkezel.

Amit kínálunk

  • Összetartó és támogató csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség.
  • Belvárosi iroda és Home Office lehetőség.
  • Home Office költségtérítés.
  • Teljesítmény alapján elérhető bónusz.
  • Béren kívüli juttatások: cafeteria rendszer (SZÉP kártya, közösségi autómegosztó szolgáltatás, AYCM sportpass) mental health program.
  • Közös céges rendezvények, csapatépítő események.

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Pénzügyi szoftvereket fejlesztünk ügyfeleknek. Fő termékünk egy integrált Treasury rendszer, melyet hazai és nemzetközi szinten, központi-, kereskedelmi banki és nagyvállalati partnereink egyaránt használnak.

Jelentkezés módja

Jelentkezésed után legfeljebb két napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és magát a kiválasztást is 1-2 hét alatt lebonyolítjuk.

JELENTKEZEM