Feladatok

  • Szállítási ügyfélpanaszok elemzése, feldolgozása, kezelése
  • Szükség esetén támogatás nyújtása, akár országos szinten is, más részlegek bevonásával
  • A visszatérő és súlyos ügyfélproblémák azonosítása, elkülönítése, a kiváltó okok elemzése, kijavítása és megelőzése
  • Aktív kommunikáció más részlegekkel a probléma kezelése és megoldása érdekében
  • A jogi követelményeknek és a belső utasításoknak való megfelelés folyamatos ellenőrzése
  • A felelősségi körébe tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és értékelése alapján
  • Alapvető minőségügyi technikák alkalmazása - G8D, 5W2H, gyökeres okok elemzése
  • Különböző projektekben való részvétel az ügyfélszolgálat és az elégedettség növelése érdekében

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony legalább még 1 évig
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Magabiztos szintű MS Office ismeret (Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Jó kommunikációs készségek

Amit kínálunk

  • Bruttó 2200 Ft/óra
  • Részleges home office lehetőség, a betanítás után
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Céges buszjárat biztosítása

Céginformáció

A Schneider Electric a világ egyik vezető vállalata a villamosipar területén. Termékeikkel és rendszereikkel az energiamenedzsment és villamosenergia-elosztás, az ipari folyamatok irányítástechnikája és automatizálása, az épületautomatizálás és biztonság, a kritikus energiaellátás és hűtés, az installációs rendszerek és vezérlés területén nyújtanak megoldásokat.

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintva várjuk jelentkezésed. Sikeres jelentkezést követően kapsz egy értesítőt a Mind-Diák Szövetkezettől, melyben kérünk, kattints a „Jelentkezés megerősítése” gombra. Ha nem találod az értesítőt, érdemes a levélszemét vagy másodlagos mappákat is megnézni a levelezőben.

JELENTKEZEM