E.ON Energiamegoldások Kft.
Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

CRM kampánymenedzser (Budapest)

Feladatok

E.ON Energiamegoldások Kft. | Határozatlan idejű | Teljes munkaidős
 
A pozíció egyik fő feladata a kereskedelmi területek számára automatizált értékesítési kampányok kialakítása és end-to-end menedzselése, az ehhez szükséges fejlesztési (első sorban CRM, BI adatbázis) feladatok definiálása, valamint az üzleti digitalizációban, AI-ban rejlő üzleti értékesítési lehetőségek feltárása, képviselete.
 
A pozíció betöltésekor feladataid lesznek
  • Adat alapú, automatizált CRM kampányok koncepcionálása, stratégia kialakítása, ehhez szükséges projektek, feladatok összefogása, irányítása
  • A kampányokhoz szükséges adatbázisok elemzése, célcsoportok definiálása, a szükséges BI fejlesztések azonosítása
  • Ügyfél, célcsoport és potenciál elemzések elvégzése, ügyélbázis szegmentációk kidolgozása, javaslattétel
  • Kampányokhoz kapcsolódó riportok és dashboardok kialakítása, rendszeres nyomon követése
  • Kampánymenedzsmenthez kapcsolódó folyamatok kidolgozása, fejlesztése
  • Vezetői összefoglalók készítése
  • Automatizált kampánymenedzsment folyamatokhoz kapcsolódó BI és CRM igények megfogalmazása
  • Üzleti és ügyféligények megértése, kampányokkal való összehangolása
  • Szoros együttműködés a csapatban lévő BI fejlesztőkkel és Szegmens menedzserekkel
  • Együttműködés a Marketing, Értékesítés, Ügyfélszolgálat, Hálózati terület, Kommunikáció és IT területeivel
  • Stakeholder menedzsment
  • Digitalizációban, AI-ban rejlő lehetőségek feltérképezése
  • A kampányok és digitális fejlesztések képviselete a szervezet többi részére, ezek vizibilitásának fejlesztése

  •  
    Amivel sikeres leszel
  • Egyetemi/főiskolai végzettség
  • Legalább 5 év munkatapasztalat, ebből 2 év szakmaspecifikus
  • Adatvezérelt, CRM kampányok fejlesztésében, menedzselésében tapasztalat
  • Marketing/CRM adatbázis, CRM rendszer fejlesztési projektekben tapasztalat
  • SQL/Python/Power BI ismeret előny
  • Minimum közép szintű angol nyelvtudás

  •  
    Amit kínálunk
  • Kompetitív, dinamikus szakmai környezet
  • Bónusz: elérhető az éves alapbér 15%-a
  • Éves bruttó 300.000 Ft cafeteria keret
  • Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
  • Áramdíj kedvezmény
  • Csoportos élet- és baleset biztosítás
  • Biztosítás magánegészségügyi vizsgálatokra
  • Kedvezményes üdülési és sportolási lehetőség
  • Éves 110 napos home office keret

  •  
    Csatlakozz hozzánk, hogy Te is része lehess sikereinknek!
     
    Szeretnénk jelezni, hogy a pályázatok feldolgozása és az első körös telefonos interjúk 2025. január közepén várhatóak.
     
     
    Munkavégzés helye: Budapest 11. kerület, Hengermalom út 18.
     
    Pozíció azonosító: 230099   
     
    Kapcsolat
    El tudod képzelni magad a fenti pozícióban? Várjuk pályázatodat, alakítsuk együtt a jövő energiavilágát! Látogass el karrieroldalunkra is, ahol hasznos információkat találsz a kiválasztási folyamatunkkal kapcsolatban.
     
    Együtt alakítjuk a jövő energiavilágát!
    Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
     
    A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

    Állás, munka területe(i):

    • Értékesítés, Kereskedelem
    • Üzletfejlesztő
    • Üzleti támogató központok
    • Projektmenedzsment
    • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
    • Projektmenedzsment

    JELENTKEZEM