Az LVC Diamond Kft. dinamikusan fejlődő vállalat, amely Budapest szívében üzemelteti a népszerű Las Vegas Casinokat, valamint a vegas.hu online kaszinót és sportfogadási platformot. Cégünk célja, hogy prémium szórakozási élményeket kínáljon ügyfeleink számára, és a legmagasabb szintű kiszolgálást nyújtsa innovatív megoldásokkal és kiemelkedő ügyfélszolgálattal. Ha szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni, és hozzájárulni a szórakoztatóipar fejlődéséhez, csatlakozz hozzánk! Várjuk a jelentkezésedet, ha szeretnél részt venni egy izgalmas kalandban, ahol a munka és a szórakozás találkozik!
Teljes körű kampánymenedzsment:
A CRM kampánymenedzser felel a regisztrált játékosok teljes életciklusán átívelő, releváns és időszerű kommunikációért, beleértve az összes kaszinó- és sportpromóciót. Naprakészen elkészíti az azokhoz kapcsolódó marketinganyagokat, beleértve a promóciós aloldalt, részvételi feltételeket és az összes kommunikációs csatornán átívelő üzeneteket.
Hozzá tartozik a kampányokkal kapcsolatos minden feladat, beleértve a promóciós mechanizmusok kidolgozását az ötleteléstől a végrehajtásig. A napi teendők közé tartozik a kampányokban érintett, különböző osztályokkal való kapcsolattartás, a részfeladatok koordinációja, a határidők betartása és betartatása.
A napi feladatok része továbbá a kampányok lezártával, az adatelemzők bevonásával a kampányok kiértékelése, az azokból nyerhető tanulságok alapján cselekvési terv kidolgozása, illetve az ezt követő kampánytervezésbe való beépítése is.
Nagy hatású életciklus-kampányok teljes levezénylése:
· Többcsatornás életciklus journey-k napi megtervezése, végrehajtása (e-mail, SMS, push és egyéb módokon) a legkülönfélébb szegmensekre optimalizálva - az új játékosok aktiválásától a megtartáson át a reaktiválásig
· A szegmensek kialakítása az adatelemzők segítségével, és beállítása
· A kiemelt, VIP ügyfeleknek szóló kampányok kezelése
Operatív feladatok és kapcsolattartás:
· A CMS, a CRM és egyéb rendszerekben a kampányok beállítása
· Bónuszok jóváírása és egyéb adminisztratív feladatok
· Kommunikáció a termékcsapatokkal, üzletágakkal, fejlesztőkkel és a marketingcsapattal
Adatokból cselekvési terv készítése: A játékosok viselkedését tükröző adatok (pl. befizetések, fogadási minták, lemorzsolódás jelei) alapos elemzése, azokból viselkedési trendek megállapítása, valamint célorientált szegmensek létrehozása.
A/B tesztelés a legjobb eredményért: Minden kampány folyamatos tesztelése és finomhangolása, különös figyelemmel az ügyfélérték (LTV) és az egyes konverziós arányok növelésére, valamint az ügyfelekkel történő interakciók értékének tudományos módszerekkel történő igazolására.
A lemorzsolódás elleni küzdelem vezetése: A churn prevention terv proaktív menedzselése és optimalizálása, valamint predikciós modellek alkalmazása a lemorzsolódó játékosok megtartására.
A CRM-tevékenység javítása: Az adatvezérelt ügyfélmenedzsment-folyamatok hatékonyságának javítására irányuló fejlesztési igények megfogalmazása.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.