Feladatok

  • a regisztrált ügyfélbázis ügyfélértékét és ügyfélélettartamát növelő aktivitások, CRM kampányok kidolgozása és lebonyolítása,
  • ügyfélélményt növelő folyamatok kidolgozása,
  • piaci és felhasználói információk értékelése, elemzése,
  • hatékonysági- és kampányelemzések készítése,
  • kampányok, promóciók pénzügyi és egyéb szempontú hatékonyságának javítása,
  • CRM rendszer, kommunikációs csatornák és kampány-automatizációs képességek fejlesztése,
  • adatvezérlet ügyfélmenedzsment folyamatokat támogató fejlesztési igények definiálása.

Elvárások

  • felsőfokú szakirányú végzettség (előny a közgazdasági és az IT),
  • min. 1 éves releváns munkatapasztalat CRM, illetve digitális marketing területen,
  • társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt,
  • stratégiai gondolkodásmód, adatalapú döntéshozatal,
  • analitikus szemléletmód,
  • komplex folyamatok, összefüggések átlátása.

Előnyt jelent

  • CRM rendszer bevezetésében szerzett tapasztalat,
  • online gaming területen szerzett tapasztalat hasonló munkakörben,
  • ügyfélközpontú gondolkodás,
  • a sport szeretete, a sport és a sportfogadás világának ismerete.

Amit kínálunk

  • minőségi munkakörnyezet,
  • inspiráló, sikerorientált csapat,
  • izgalmas feladatok, hosszútávú fejlődési lehetőség,
  • versenyképes juttatási csomag (alapbér, bónusz, cafeteria),
  • heti két nap Home Office.

Céginformáció

Budapesten 5 földi kaszinót és 2 online kaszinót, valamint online sportfogadást működtető LVC Diamond Kft. munkatársat keres az alábbi munkakörbe:

CRM kampánymenedzser

JELENTKEZEM