Feladatok

  • Ellátod a Magyar Posta Zrt. és többségi tulajdonban lévő leányvállalatai („Társaság”) egyes szolgáltatásaihoz kapcsolódó dokumentumok compliance szempontú véleményezését.
  • Részt veszel belső és külső egyeztetéseken, megbízatás esetén ellátod a Compliance szakterület, illetve a Társaság képviseletét.
  • Önállóan ellátod a tanácsadási feladatokat, amelynek körében részt veszel a megfelelőségi kockázatok értékelésében és javaslatokat dolgozol ki a kockázatok minimalizálása érdekében.
  • Megbízatás esetén önállóan képviseled a Társaságot felügyeleti, hatósági eljárás során (pl. MNB, NAV, Kormányhivatal), egyeztetsz a vizsgálatot végző hatósággal, menedzseled a helyszíni vizsgálat lefolytatását.
  • Részt veszel az éves compliance jelentés összeállításában, koordinálod annak elkészítését.
  • Támogatod a megfelelést biztosító szervezeti egységet, illetve a Társaság vezetőjét a Társaság megfelelési tanácsadói jelentésének elkészítésében. Részt vesz a köztulajdonban álló gazdasági társaságok belső kontrollrendszeréről szóló 339/2019. (XII. 23.) Korm. rendelet 9.§ szerinti megfelelési tanácsadói feladatok ellátásában és a Vezetői Nyilatkozat kibocsátásában.
  • Önállóan folytatod le a compliance szempontú ellenőrzéseket, vizsgálatokat, jelentéseket készítesz. Ellátod az elvégzett vizsgálatok alapján a szakterületi intézkedési tervek utánkövetését. A compliance munkatársak bevonásával lefolytatott vizsgálatok esetében koordinálod és segíted a munkatársak tevékenységét, szükség esetén szakmai tanácsokkal, iránymutatásokkal látod el a munkatársakat.
  • Jogszabályfigyelést végzel, jogszabály változás esetén a szervezetet a változásról értesíted, szükség esetén javaslatot teszel a szabályzatok módosítására, kezdeményezed új szabályzatok kibocsátását.
  • A Társaság szervezeti egységei megkeresésére compliance szempontú javaslatokat dolgozol ki, állásfoglalásokat adsz, a compliance munkatársakra osztott ilyen feladatok esetén szakmailag támogatod a munkájukat, jóváhagyod az általuk előkészített anyagokat, állásfoglalásokat.
  • A Compliance képviseletében részt veszel a Társaság termékfejlesztési folyamataiban, társasági projektekben.
  • Önállóan részt veszel a compliance tevékenységhez kapcsolódó oktatási tevékenység ellátásában, szakmai anyagokat (cikkek, formátumtól függetlenül oktatási és a tárgykörbe tartozó, ismeretbővítő szakmai anyagok) írsz és a munkatársak által írt anyagokat szakmai szempontból véleményezed, jóváhagyod.

Elvárások

  • Egyetemi/főiskolai végzettséggel (jogi/gazdasági szakirány)
  • Nagyvállalatnál eltöltött legalább 2, egyéb szervezet esetében legalább 3 év compliance/megfelelési területen szerzett tapasztalattal
  • Jó kommunikációs és együttműködési készséggel
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Terhelhetőség, rugalmasság
  • Felhasználói szintű MS Excel, Word, PowerPoint ismeretek

Előnyt jelent

  • Pénzmosás megelőzési tapasztalat és/vagy kockázatkezelési tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
  • Megbízható, stabil vállalati környezet
  • Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok
  • Hosszú távú, biztos munkahely
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Igényes munkakörnyezet
  • Jó csapat
  • Teljesítmény értékelő és ösztönző rendszer
  • Céges laptop, mobiltelefon

Céginformáció

A Magyar Posta Zrt. Compliance Osztály Compliance szakértő munkakörbe munkatársat keres

Jelentkezés módja

A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. Munkaviszony: Határozatlan idejű, teljes munkaidős Munkarend: általános munkarend A munkakör kiválasztást követően azonnal betölthető.

JELENTKEZEM


Cégnév: Magyar Posta Biztosító Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: