Partnercégünk, a Haleon, amely nemrégiben vált ki a GlaxoSmithKline-ból, elkötelezett amellett, hogy emberek milliárdjainak mindennapi egészségét javítsa világszerte. Tevékenységük alapját a tudomány által támogatott, fogyasztói egészségre fókuszáló, jól ismert márkák (mint például a Sensodyne, Panadol, Voltaren, Advil) és az egészséggel kapcsolatos emberi viselkedés és szemlélet mély megértése adja.

<h3>Feladatok:</h3>
  • Prezentációk és kategóriaáttekintések elkészítésének támogatása
  • Piacelemzések készítése Nielsen és IQVIA fogyasztási adatok alapján
  • Vizibilitási stratégia megvalósításának támogatása (planogram-tervezés, adatbázis-kezelés, jelentéskészítés)
  • Vásárlói ismeretadatbázis frissítése és fejlesztése
  • Adatbázis-kezelés és piaci jelentések készítése
<h3>Elvárások:</h3>
  • Folyamatban lévő mappali tagozatos egyetemi tanulmányok marketing, közgazdaság vagy üzleti területen
  • MS Office ismeretek, különösen PowerPoint és legalább középszintű Excel-tudás
  • Folyékony angol nyelvtudás
<h3>Előnyt jelent:</h3>


Töltsd ki az alábbi jelentkezési lapot! Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzám bizalommal e-mailben. ([email protected])

JELENTKEZEM