Feladatok

Milyen feladatok várnak rád?
Bejövő és kimenő telefonbeszélgetések a kintlévőséggel rendelkező magánszemélyekkel, számukra tanácsadás   és támogatás biztosítása,
• A követelések kifizetésének elérése megoldásorientált intézkedésekkel,
• A kijelölt behajtási ügyek önálló feldolgozása belső szoftveralkalmazásunk segítségével, beleértve a jogszabályi       határidők figyelemmel kísérését és betartását,
• Esetleges egyéb adminisztratív feladat elvégzése,
• Részvétel az új kollégák betanításában a közös sikerek eléréséért.

Elvárások

Téged keresünk, amennyiben…
Néhány éves Call Center területen szerzett tapasztalat előny, de pályakezdők jelentkezését is szívesen várjuk,
• Gazdasági területen szerzett középfokú vagy felsőfokú végzettség előny, de nem feltétel,
Felsőfokú német nyelvtudásod van,
• Jó kommunikációs képességgel rendelkezel, mely segít a különböző területen dolgozó kollégákkal való         kapcsolattartásban,
Csapatjátékos vagy a folyamatos kollégákkal való kapcsolattartás miatt,
Alapfokú számítógépes ismeretekkel rendelkezel (Word, Excel, stb.),
• A precizitás és adatrögzítés nem áll távol tőled.

Előnyt jelent

• Előnyt jelent, ha felsőfokú olasz nyelvtudással rendelkezel.

Amit kínálunk

Miért jó a csapatunk tagjának lenni?
Fix havi munkabérre számíthatsz - tapasztalattól függően - bruttó 650.000 - 680.000 Ft-os sávban,
• Számíthatsz az éves bónuszra, mely 2-4 heti fizetésnek megfelelő összeg,
Minden évben van bérmelelés,
Stabil és hosszútávú munkahelyen lehetsz ahol nem kell félned a holnaptól,
• Családias, jó hangulatú csapatban dolgozhatsz,
• Bár időnként be kell jönni az irodába, a Home Office a társaságunk tagja.

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Az Intrum ASC a svájci Intrum AG saját szolgáltató központja. Munkánkat közel évtizedes tapasztalattal végezzük, melynek sikerességét jól mutatja, hogy a bő 10 fővel induló vállalatunk jelenleg közel 100 fős és továbbra is növekszik.
Munkaköreink sokszínűsége biztosítja mindannyiunk számára, hogy bármely területen is dolgozunk – legyen az adminisztráció, telefonos ügyintézés, ügyfélkapcsolat, vagy más egyéb terület –, mind a munka, mind az emberi oldalról nézve sikeresnek érezhessünk magunkat.

Jelentkezés módja

Ha felkeltette az érdeklődésed, kérlek, küldd el nekünk a magyar és a német önéletrajzodat.

JELENTKEZEM