Partnercégünknél a CALL CENTER nem csak egy részleg, hanem a működésének szerves része! Ha motiválni tudsz egy csapatot és stratégiákkal tudod irányítani az ügyfélkapcsolatok minden mozzanatát, akkor várjuk jelentkezésed!
Főbb feladatok, munkák:
Call Center zavartalan működésének biztosítása A telefonoperátorok irányítása és vezetése a magasszintű ügyfélkiszolgálás érdekében A munkatársak teljesítményének nyomon követése Szakmai kapcsolattartás társosztályokkal A cég által kínált termékek és szolgáltatások magas szintű képviselete Adatok elemzése a fejlesztendő területek beazonosítása érdekében Ügyfélszolgálati szabályzatok és eljárások kidolgozása és végrehajtása a következetes és magas színvonalú ügyfélélmény biztosítása érdekében Pályázatok előkészítésében való aktív részvétel
Az álláshoz tartozó elvárások:
Középiskolai végzettség Műszaki affinitás Legalább 2-3 év vezetői tapasztalat ügyfélszolgálati területen, lehetőleg call center környezetben Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség Jogosítvány, vezetési gyakorlat
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Felsőfokú végzettség (gazdasági, menedzsment, kommunikációs szakirányon) Többcsatornás ügyfélszolgálati tapasztalat: telefonos, e-mailes, és chat ügyfélszolgálat Debrecen környéki lakhely Angol nyelvismeret Autóalkatrész ismeret Minimális utazási hajlandóság (Debrecen és Nyíregyháza között hetente/kéthetente 1 alkalommal)
Amit kínálunk:
Fix bér és célprémium Vállalati mobiltelefon magánhasználatra is Laptop Tőkeerős tulajdonosi háttér, ami stabil munkahelyet és jövőképet biztosít Kiszámítható munkaidő, ami garantálja a munka-magánélet egysúlyát Támogató csapat, amely magában foglalja a közvetlen kollégákat, a munkahelyi vezetőt és a társosztályok munkatársait is Szakmai fejlődés, hiszen a munkakör változatos feladatokat kínál Dolgozói kedvezmény
Jelentkezés az állásra:
Ha szeretnél többet megtudni, és úgy érzed, illik rád a leírás, jelentkezz most fényképes önéletrajzoddal, a bérigényed megjelölésével együtt!