A Generali Biztosító Zrt. meghatározó piaci szereplő hazánkban, évek óta stabil piaci részesedéssel. A szervezetben dolgozók elszánt csapatként támogatják munkájukkal a Generali Biztosító gazdasági tevékenységét, eredményességét.

<h3>Feladatok:</h3>
  • Élet és nem életbiztosítási termékek telefonon történő értékesítése
  • Minősített leadek generálása telefonon, ügyféllel időpont egyeztetése, a lead előmelegítése
  • Call center supervisor/vezető utasításainak betartása
  • Tervszámok (minőségi és mennyiségi mutatók) teljesítése
  • Felmerülő problémák kezelése, továbbítása
  • Panaszok kezelése
<h3>Elvárások:</h3>
  • Minimum közgazdasági szakközépiskolai érettségi bizonyítvány vagy érettségivel és érvényes BOI vézettség
  • Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek 
  • Jó kommunikációs képesség
  • Precíz, lelkiismeretes pályázók jelentkezését várjuk
<h3>Előnyt jelent:</h3>
  • Heti 40 óra vállalása
  • Call centerben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat

Kérjük, hogy szíveskedjen kitölteni a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztrált az oldalon, kérjük, hogy jelentkezzen be és ellenőrizze, hogy a megadott adatai és a feltöltött önéletrajza aktuális-e.Ha kérdése lenne, keressen minket bizalommal a [email protected] email címen!

JELENTKEZEM