Call Center Operations Supervisor – Német nyelvű projektekhez

Baranya vármegye

Feladatok

  • Új, német nyelvű projektek indításának támogatása
  • Részvétel a csapatlétszám meghatározásában és a toborzási folyamatok előkészítésében
  • Jelöltek előszűrése, interjúztatás, kompetenciafelmérés
  • Munkabeosztások elkészítése, kapacitástervezés
  • Jelenléti ívek és munkaidő-nyilvántartások ellenőrzése
  • A call center napi működésének támogatása, folyamatok optimalizálása
  • Folyamatos együttműködés a HR-rel, projektmenedzsmenttel és a csapatvezetőkkel
  • Teljesítménymutatók nyomon követése és riportok készítése

Elvárások

  • Felsőfokú (C1) német nyelvtudás – napi munkanyelv
  • Legalább 2–3 év tapasztalat call center környezetben vagy operatív koordinátori munkakörben
  • Gyakorlat beosztástervezésben, kapacitás- és munkaerő-tervezésben
  • Magabiztos adminisztrációs tudás és erős Excel-ismeret
  • Kiemelkedő szervezőkészség, analitikus gondolkodás
  • Önállóság, felelősségtudat, terhelhetőség

Előnyt jelent

  • Vezetői/csoportvezetői tapasztalat

Amit kínálunk

  • Stabil, fejlődő vállalat, hosszú távú karrierlehetőségek
  • Német nyelvű projektekben való valódi szakmai fejlődés
  • Támogató vezetőség és felkészült szakmai háttér
  • Modern munkakörnyezet

Céginformáció

Ügyfélszolgálati központunk német nyelvű projekteken dolgozik, ezért új kollégát keresünk Operations Supervisor pozícióba. Olyan tapasztalt szakembert várunk, aki jártas a call centerek működésében, és magas szinten képes koordinálni a munkaerő-tervezést, projektindítást és az operáció napi folyamatait. A pozíció hosszú távon csoportvezetői szerepkörré fejlődhet, így olyan jelöltet keresünk, aki nyitott a vezetői felelősség átvételére.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük csatolja magyar és német nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM