Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése;
Kimenő hívások indítása;
A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása;
Banki termékek értékesítése;
Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára.
Elvárások
Legalább középfokú végzettség;
Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
Megbízható, felelősségteljes, csapatban történő munkavégzés;
Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség;
Kiváló kommunikációs képesség;
Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség;
Precizitás, önállóság;
Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeret.
Előnyt jelent
Call Centerben és/vagy banki környezetben szerzett munkatapasztalat;
Aktív társadalmi szerepvállalás;
Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.
Amit kínálunk
Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos csapat;
Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
Belvárosi munkavégzési helyszín (1062, Andrássy út 98.);
Munkaidő: napi 8 óra;
Munkarend:
hétfőtől-péntekig, 6-18 óra között, 8 órás műszakokban beosztás szerint vagy
megszakítás nélküli, hétfőtől-vasárnapig, 0-24 óráig tartó 8 órás műszakokban beosztás szerint;
Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónapos próbaidővel;
Cafetéria; Egészség- és életbiztosítás;
Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás.
Munkahelyi extrák
Kávézó
Céges rendezvények
Kutyabarát
Masszázs
Céginformáció
„Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság, az etikus és felelős pénzügyi gondolkodásmód iránt.” Mit érdemes tudnod a MagNet Bankról?
Több mint 25 éve működünk nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
A hazai bankpiacon - egyedülálló módon - közösségi bankként vagyunk jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozunk.
2019-ben elnyertük az Év Társadalmilag Felelős Bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja versenyen.
Jelentkezés módja
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod és motivációs leveled - „Call center munkatárs” tárgy megadásával -, bérigény feltüntetésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.
A MagNet Magyar Közösségi Bankról és a küldetésről a honlapunkon tájékozódhatsz.
A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást a MagNet Bank weboldalán megtalálható "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű adatkezelési tájékoztató tartalmazza.