Feladatok

  • Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése;
  • Kimenő hívások indítása;
  • A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása;
  • Banki termékek értékesítése;
  • Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
  • Megbízható, felelősségteljes, csapatban történő munkavégzés;
  • Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség;
  • Precizitás, önállóság;
  • Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeret.

Előnyt jelent

  • Call Centerben és/vagy banki környezetben szerzett munkatapasztalat;
  • Aktív társadalmi szerepvállalás;
  • Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.

Amit kínálunk

  • Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos csapat;
  • Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
  • Belvárosi munkavégzési helyszín (1062, Andrássy út 98.);
  • Munkaidő: napi 8 óra;
  • Munkarend:
    • hétfőtől-péntekig, 6-18 óra között, 8 órás műszakokban beosztás szerint vagy
    • megszakítás nélküli, hétfőtől-vasárnapig, 0-24 óráig tartó 8 órás műszakokban beosztás szerint;
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónapos próbaidővel;
  • Cafetéria; Egészség- és életbiztosítás;
  • Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
  • A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás.

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Céges rendezvények
  • Kutyabarát
  • Masszázs

Céginformáció

Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság, az etikus és felelős pénzügyi gondolkodásmód iránt.”
Mit érdemes tudnod a MagNet Bankról?
  • Több mint 25 éve működünk nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
  • A hazai bankpiacon - egyedülálló módon - közösségi bankként vagyunk jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozunk.
  • 2019-ben elnyertük az Év Társadalmilag Felelős Bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja versenyen.

Jelentkezés módja

  • Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod és motivációs leveled - „Call center munkatárs” tárgy megadásával -, bérigény feltüntetésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.
  • A MagNet Magyar Közösségi Bankról és a küldetésről a honlapunkon tájékozódhatsz.
 
A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást a MagNet Bank weboldalán megtalálható "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű adatkezelési tájékoztató tartalmazza.

JELENTKEZEM