Feladatok
- hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg
- személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod
- fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek
- változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció kezelés)
- alapos elméleti és gyakorlati oktatás, felkészítés, hosszú távú mentorálás
- nálunk nincs értékesítési feladat egyik területünken sem!
Elvárások
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
- kintlévőség kezelésben vagy ügyfélszolgálat területén szerzett releváns tapasztalattal bírsz
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed van
- határozott és udvarias vagy
- jól bírod a monotonitást és a stresszt
- nagyfokú munkabírással rendelkezel
- felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel bírsz
Amit kínálunk
- hosszú távú stabil munkalehetőség
- versenyképes havi fix bér + ösztönző
- cafetéria
- magán egészségügyi ellátás
- alapos betanítás, szakmai fejlődés, karrierlehetőség
- hétköznapi munkavégzés
- összetartó csapat
Céginformáció
új munkatársakat keres az alábbi pozícióba: Call Center munkatárs