Feladatok

  • hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg
  • személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod
  • fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek
  • változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció kezelés)
  • alapos elméleti és gyakorlati oktatás, felkészítés, hosszú távú mentorálás
  • nálunk nincs értékesítési feladat egyik területünken sem!

Elvárások

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
  • kintlévőség kezelésben vagy ügyfélszolgálat területén szerzett releváns tapasztalattal bírsz
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed van
  • határozott és udvarias vagy
  • jól bírod a monotonitást és a stresszt
  • nagyfokú munkabírással rendelkezel
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel bírsz

Amit kínálunk

  • hosszú távú stabil munkalehetőség
  • versenyképes havi fix bér + ösztönző
  • cafetéria
  • magán egészségügyi ellátás
  • alapos betanítás, szakmai fejlődés, karrierlehetőség
  • hétköznapi munkavégzés
  • összetartó csapat

Céginformáció

Az OTP Faktoring Zrt., mint az OTP Bankcsoport egyik legnagyobb leányvállalata
új munkatársakat keres az alábbi pozícióba: Call Center munkatárs

Jelentkezés módja

Amennyiben a fenti álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, kérjük a pozíció megnevezésével valamint a fizetési igény megjelölésével küldd el szakmai önéletrajzod!
Cégnév: OTP Faktoring ZRt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK