5-7 fős telekommunikációs csapat irányítása,motiválása, munkamenet koordinálása
csapat- illetve egyéni kommunikációs és értékesítői tréningek tartása a kiváló eredmények elérése céljából
részvétel az új csapattagok hatékony integrálásában
meglévő vendégkör magas szintű kiszolgálása telefonon keresztül, új vendégek telefonon keresztüli tájékoztatása, időpontok egyeztetése, kozmetikai és arc esztétikai kezelések értékesítése
riportok, statisztikák készítése, azok naprakészen tartása, továbbítása vezetőség felé
részlegvezetőkkel, cégtulajdonossal történő szoros kapcsolattartás, állandó visszajelzés az aktív folyamatokról
Elvárások
2 éves telecenter/call center környezetben szerzett vezetői tapasztalat
kimagasló angol nyelvtudás
értékesítésorientált szemléletmód
analitikus, agilis hozzáállás
kiváló problémamegoldó készség
cégközpontú gondolkodásmód
ügyfél orientált, ambiciózus nézet
Előnyt jelent
CRM rendszerben való jártasság
szépségipari területen szerzett értékesítői tapasztalat
ötlet orientált személyiség
Amit kínálunk
bejelentett főállású munkaviszony
modern, rendezett, felszerelt irodai környezet
munkavégzéshez szükséges eszközök, programok biztosítása
fiatalos, lendületes, célorientált csapat
nemzetközi gondolkodásmód
Céginformáció
Budapest 3. kerületében elhelyezkedő Esztétikai Központ keresi Vezető Call Center/Tele center munkatársát dinamikus csapatába.
Jelentkezés módja
Ha felkeltettük érdeklődésed, kérlek jelentkezésedet magyar és angol nyelvű önéletrajzzal küld el.