Feladatok

  • 5-7 fős telekommunikációs csapat irányítása,motiválása, munkamenet koordinálása
  • csapat- illetve egyéni kommunikációs és értékesítői tréningek tartása a kiváló eredmények elérése céljából
  • részvétel az új csapattagok hatékony integrálásában
  • meglévő vendégkör magas szintű kiszolgálása telefonon keresztül, új vendégek telefonon keresztüli tájékoztatása, időpontok egyeztetése, kozmetikai és arc esztétikai kezelések értékesítése
  • riportok, statisztikák készítése, azok naprakészen tartása, továbbítása vezetőség felé
  • részlegvezetőkkel, cégtulajdonossal történő szoros kapcsolattartás, állandó visszajelzés az aktív folyamatokról

Elvárások

  • 2 éves telecenter/call center környezetben szerzett vezetői tapasztalat
  • kimagasló angol nyelvtudás
  • értékesítésorientált szemléletmód
  • analitikus, agilis hozzáállás
  • kiváló problémamegoldó készség
  • cégközpontú gondolkodásmód
  • ügyfél orientált, ambiciózus nézet

Előnyt jelent

  • CRM rendszerben való jártasság
  • szépségipari területen szerzett értékesítői tapasztalat
  • ötlet orientált személyiség

Amit kínálunk

  • bejelentett főállású munkaviszony
  • modern, rendezett, felszerelt irodai környezet
  • munkavégzéshez szükséges eszközök, programok biztosítása
  • fiatalos, lendületes, célorientált csapat
  • nemzetközi gondolkodásmód

Céginformáció

Budapest 3. kerületében elhelyezkedő Esztétikai Központ keresi Vezető Call Center/Tele center munkatársát dinamikus csapatába.

Jelentkezés módja

Ha felkeltettük érdeklődésed, kérlek jelentkezésedet magyar és angol nyelvű önéletrajzzal küld el.

JELENTKEZEM