Feladatok

  • A egyedi befektetési terméket értékesítő call center napi operatív működésének irányítása és támogatása
  • Feladatok kiosztása és a csapat munkájának szervezése
  • Statisztikák és riportok készítése a teljesítmény nyomon követésére
  • Értékesítőkkel való közös tárgyalásokon való részvétel és támogatása
  • Cégcsoport szintű kisebb jellegű értékesítési támogatás
  • Szoros együttműködés az értékesítési vezetővel és call center supervisor-al.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség, felsőfokú előny
  • 5-10 év értékesítésben vagy call center menedzsment területen szerzett tapasztalat
  • Kiváló szervezőkészség és probléma-megoldási képesség
  • Analitikus gondolkodás, statisztikák készítésében való jártasság
  • Jó kommunikációs készség és tárgyalási képesség.

Előnyt jelent

  • Digitális valuták, vagy web3-mal kapcsolatos tapasztalat.
  • Angol nyelv tárgyalóképes ismerete

Amit kínálunk

  • Stabil, támogató csapat és kellemes munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési lehetőségek
  • Versenyképes juttatási csomag

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

Az Arteus Capital Holding Zrt. immár több, mint másfél évtizede aktív szereplője a magyarországi és közép-európai befektetési piacnak. Partnervállalkozásain keresztül  nemesfémbefektetési befektetési lehetőségeken kívűl immár  kis- és középvállalkozások számára kedvező hiteltermékeket biztosít, valamint gépjárművek tartós bérletbevételét is kínálja. 

JELENTKEZEM