Feladatok

  • Bejövő és kimenő hívások kezelése címzetti oldalon
  • Ügyfelek magas szintű kiszolgálása, Ügyfélelégedettség biztosítása
  • Felmerülő kérdések megválaszolása, problémák megoldása, reklamációk kezelése
  • Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal

Elvárások

  • Call center tapasztalat
  • Kimagasló panaszkezelési, problémamegoldó és hatékony konfliktuskezelési képesség
  • Kiváló verbális kommunikációs készség
  • Ügyfélközpontú és eredménycentrikus gondolkodásmód
  • Pozitív, segítőkész személyiség
  • Megbízhatóság és precizitás
  • Alapszintű számítógépes ismeretek (MS Office)

Amit kínálunk

  • Betekintést nyerhetsz a logisztika világába
  • Folyamatos szakmai támogatást nyújtunk
  • Béren kívüli juttatások (Cafeteria-rendszer, magánegészségügyi-biztosítás)
  • Céges munkaeszközök (laptop, headset)
  • Hibrid munkavégzés
  • Fiatalos, támogató csapat

Jelentkezés módja

Amennyiben jelentkezni szeretnél, kérjük, küldd el fényképes önéletrajzodat a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.

JELENTKEZEM