pozícióba
keresünk új Kollégát Vodafone Business csapatunkba!
A Vodafone Magyarországnál egy jobb jövőn, és ezzel egy még inkább kapcsolódó, befogadóbb és fenntarthatóbb világon dolgozunk. Az emberi kíváncsiság és a technológia együttes ereje hajt minket előre, hogy ezeket a céljainkat elérjük. Folyamatosan kihívásokat állítunk magunk elé és próbálunk újítani azért, hogy az embereket, a vállalkozásokat és a közösségeket összekapcsoljuk szerte a világon. Minden esetben ügyfeleink igényét és elégedettségét tartjuk szem előtt.
Nálunk valóban önmagad lehetsz, szabadon megoszthatod gondolataidat, új lehetőségeket fedezhetsz fel és mindezzel valódi változást érhetsz el.
Az Üzleti értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett, a munkakör célja, egyrészt a 1SF adatbázisban a hozzá dedikált SOHO ügyfelek minden olyan adata naprakész kell legyen, ami elősegíti , hogy könnyen és biztonságosan kereshetőek legyenek az ügyfelke, akár újdonságainkkal, akár a szerződésben bekövetkező változások miatt. Másrészt proaktív tevékenységgel (internet, facebook, kapcsolatrendszer, SA támogatása, kollégákkal való kooperáció, stb ) olyan potenciális ügyfelekkel kell, hogy bővüljön adatbázis, hogy mindezek együttese elérhetővő tegye a target teljesítését.
A fentiek alapján az Üzleti értékesítési tanácsadó kiemelt feladatai közé tartozik az adott területhez köthető mikro- és kisvállalati szegmensbe tartozó Ügyfelek megszerzésével, megtartásával és kiszolgálásával kapcsolatos feladatok elvégzése, továbbá ezen tevékenységekhez kapcsolódóan a márkaüzlet többi dolgozójával történő folyamatos aktív kommunikáció és szoros együttműködés. Rendszeres kommunikáció a területi BIRTL munkatárssal a főbb változások, aktívitások egyeztetésében. Az Üzleti értékesítési tanácsadó elsősorban (és ha lehetséges kizárólag) üzleti ügyfelekkel kapcsolatos feladatokat végez. Célkitűzése, értékelése az üzletben rejlő üzleti ügyfélpontenciáltól függ.
Amiben számítunk Rád
Kiváló ügyfélélmény
Értékesítés, ügyfélmegtartás
Értékesítési tervek teljesítése, a meghatározott minőségi mutatók betartásával
Kapcsolattartás az üzleti szegmens kijelölt szakmai vezetőjével, jelentések elkészítése
Magas színvonalú ügyfélkiszolgálás, tudásmenedzsment
Ügyfélszolgálati tevékenység ellátása
A munkakörhöz kapcsolódó szabályzatok, folyamatok, vállalati előírások teljes körű ismerete és alkalmazása
A Vodafone Magyarország elkötelezett abban, hogy bevonzza, továbbfejlessze és megtartsa a legnagyszerűbb tehetségeket azáltal, hogy egy motiváló és befogadó munkahelyet kínál számukra, ahol a tehetséget valóban elismerik és jutalmazzák. Csatlakozz hozzánk és alakítsuk tovább közösen a jövőt!
#vodafonehu
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.