Brand Marketing Szakértő@Praktiker Kft. Állás leírása: A Praktiker az egyik legismertebb, komoly hagyományokkal rendelkező barkácsáruház. A magyar barkácspiac meghatározó, országos hálózattal rendelkező szereplője. 1998 óta van jelen hazánkban, 2016 óta a Wallis Csoport tagjaként százszázalékos magyar tulajdonban, stabil pénzügyi háttérrel, évről évre meghatározó piaci részesedéssel. A vállalat 23 áruházat, valamint egy kiemelkedő márkaismertséggel és forgalommal rendelkező online shopot működtet Magyarországon. Üzleteinek összterülete országszerte nagyságrendileg 130 ezer négyzetméter, munkatársainak száma közel 1,5 ezer fő. Fontosnak tartja, hogy gyors és személyre szabott választ adjon az otthonokkal kapcsolatos igényekre. Szakmai ismeretek: 2-3 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel (*****), Felhasználói szinten kezeled MS Office programokat (****), van tapasztalatod online ÉS offline marketing területen is (**), van tapasztalatod kereskedelmi szektorban (***) Kompetenciák: Ha önálló és felelősségteljes munkát szeretnél egy jó csapatban, Érdekel az offline és online marketing világa, Jó szervezőképesség, pontosság, megbízhatóság, gyors és precíz munkavégzés jellemez, Fejlődőképes vagy, tudsz és akarsz tanulni, Fontos számodra, hogy ne csak elvégezd a munkád, hanem jól és eredményorientáltan dolgozz, Kreatívnak érzed magad, de egyben rendelkezel analitikus készséggel is Végzettség: Közgazdaság(Bármilyen fokú diploma)), Marketing és Kereskedelem(Bármilyen fokú diploma)), Kommunikáció- és médiatudomány(Bármilyen fokú diploma)) Nyelvtudás: Angol(Társalgási szint)) vagy, German(Társalgási szint)) Feladatok: Az éves marketingterv aktivitásainak és kampányainak megvalósítása – tervezés, kivitelezés és kiértékelés teljeskörű menedzsmentje marketing szemlélettel és erős vevőorientáltsággal, szoros együttműködésben a társosztályokkal, egységes márkamegjelenés biztosításával, Szakértő image üzenetek beépítése a kommunikációba – a szakmai tartalmak vásárlói nyelvre való lefordítása, kampányok teljes menedzsmentje, A kereskedelmi eredményesség támogatása – olyan kampányok és aktivitások menedzselése, amelyek közvetlenül hozzájárulnak az áruházak értékesítési teljesítményéhez, Adatvezérelt marketing – éves és ad hoc kutatások teljeskörű koordinálása, tervezése és lebonyolítása; a kutatási insightok üzleti nyelvre való lefordítása, akciótervek meghatározása, Offline és online marketing folyamatok fejlesztése – a vállalat üzleti és marketing stratégiájával összhangban, iparági trendek és vásárlói visszajelzések figyelembevételével, Ügynökségekkel való aktív kapcsolattartás, ajánlatkérés, projectek végigvitele, Vállalati arculatnak megfelelő marketing anyagok gyártatása, Feladatkörhöz kapcsolódóan megállapított budget felügyelete, Prezentációk, kimutatások, értékelések készítése vezetőség számára, Számlakezelés, adminisztráció A cégről Termékünkről: Barkácsáruházlánc A Praktiker a barkácsáruházak ???? egyik legmeghatározóbb márkája ????, amely hosszú múlttal és tapasztalattal rendelkezik. Az elmúlt évtizedek alatt a Praktiker neve egybeforrt a barkácsolással és az otthonszépítéssel. ???? Valamennyien abban hiszünk, hogy az emberek többsége szereti maga körül a rendezettséget és szívesen tesz azért, hogy környezete épüljön, szépüljön. Missziónk: A Praktiker immár 25 éve létezik a barkácsolni vágyók, mesteremberek vagy csak érdeklődők számára egyaránt. A Praktiker családban fontos a megbecsülés, büszkeség és a hovatartozás. Közös sikereinket együtt tudjuk csak elérni, és egy ilyen családdal minden része élvezetes. Mi szeretnénk lenni Magyarország legszerethetőbb barkácsáruháza kívülről, illetve belülről egyaránt!????????

JELENTKEZEM