Feladatok

  • A márkához kapcsolódó termék és márkakommunikációs folyamatok követése
  • Folyamatos és világos kommunikáció a külső partnerekkel, ügynökségekkel, valamint a kapcsolódó társosztályokkal.
  • B2C értékesítés támogatása közvetlen és közvetett módon, kapcsolattartás a vevőkkel személyesen, telefonon, írásban
  • Végfelhasználók folyamatos felkeresése, márka ismertetése
  • Végfelhasználók igényeinek a felmérése és a legmegfelelőbb ajánlatok elkészítése számukra
  • Az értékesítési ügyletek teljeskörű menedzselése, a szükséges dokumentumok precíz kezelése
  • Új termékek, termék családok bevezetésének koordinációja
  • Termékekre vonatkozó kommunikációs stratégia kialakítása és végrehajtása
  • Nemzetközi és hazai fogyasztói és iparági trendek ismerete, elemzése, azok alapján akcióterv készítése
  • Üzletági hosszútávú (3 éves) stratégiai tervezésben aktív részvétel, felelősségi körbe tartozó kategóriák stratégiai irányaira javaslattétel
  • A termékkör márkastratégiájának kidolgozása és az akcióterv megvalósítása, a márkajellemzők és az új termékek kommunikációjának kialakítása.

Elvárások

  • Jó szervező-, kommunikációs és tárgyalókészség
  • Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat
  • felsőfokú kereskedelmi és/vagy marketing végzettség
  • stratégiai gondolkodás
  • kreativitás
  • nyitottság

Előnyt jelent

  • Brand építésben szerzett tapasztalat
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • versenyképes jövedelem
  • szakmai képzések
  • modern munkakörnyezet
  • barátságos légkör

Céginformáció

Munkaruházat és védőeszköz kereskedelemben Magyarország egyik vezető vállalkozása a Hanza-Team Kft.

JELENTKEZEM